اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امام جمعه کوهرنگ: تقویت تفکر بسیجی مانع از تجاوز دشمن می‌شود

امام جمعه شهرستان کوهرنگ گفت: بسیج لشکر مخلص خداست و تا زمانی که این تفکر بر کشور حاکم است دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند.

امام جمعه کوهرنگ: تقویت تفکر بسیجی مانع از تجاوز دشمن می‌شود

سعید حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی، گفت: آن حضرت در علم، اخلاق، فقاهت، ارادت به اهل‌بیت و خدمت‌رسانی به مردم در مرتبه‌ی اعلی قرار داشت و مورد تکریم و تحسین چهار امام معصوم قرار گرفت و امام هادی (ع) هنگام دیدار با ایشان فرمود اگر قبر عبدالعظیم حسنی را در شهر ری زیارت کنید چنان است که گویا امام حسین(ع) را زیارت کرده‌‌اید.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ ضمن تبریک هفته بسیج افزود: بسیج لشکر مخلص خداست و تا زمانی که تفکر و فرهنگ بسیجی بر مملکت ما حاکم است دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به انتخابات آمریکا و احتمال پیروزی بایدن عنوان کرد: تجربه‌ هشت ساله‌ گذشته که چهار سال در دولت دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان  بوده است یکی با دستکش مخملین و جمهوری‌خواهان با مشت آهنین بوده است و تفاوت چندانی بین آن‌ها نیست.

حسین‌پور اظهار داشت: نباید دل ببندیم که سرکار آمدن جو بایدن تغییر اساسی در رفتار آمریکا به وجود بیاورد  بلکه شاید با چهره‌‌ای فریب‌کارانه  و حیله‌گر لبخندی به ما بزند ولی کمک چندانی به ما نکند.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: عاقلانه این است که دولت‌مردان در هشت ماه باقی‌مانده تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور  و برنامه‌ریزی و مدیریت اقتصادی  تنظیم و نظارت بر بازار و بورس و جلوگیری از صادرات و واردات غیراصولی به کار بگیرند و با اخلال‌گران اقتصادی  و احتکار مبارزه کنند و از کمک‌های آمریکا و غرب قطع امید کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول