اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مسئولان نظام باید حس توانمندی را در جوانان زنده کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به شرایط به وجود آمده در آمریکا گفت: آمریکایی‌ها خودشان هم سردرگم هستند و در چنین شرایطی با توجه به سابقه آمریکا، اتکا به آنها عقلانی نیست.

مسئولان نظام باید حس توانمندی را در جوانان  زنده کنند

آیت الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز طرح تلاوت چهار هزار ختم قرآن و چهار هزار چله زیارت عاشور به یاد چهار هزار شهید استان و با حضور فرمانده ارشد سپاه الغدیر و استاندار یزد، برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یک حرکت بزرگ و مقدس بود و هر کجا مردم بسیجی‌وار وارد صحنه شده اند، همه چیز از دست دشمن خارج شده و همین حرکت بسیجی را در لبنان و سوریه و عراق پیاده کرده و دشمن را کنار زدند.

وی افزود: بسیجی حرکتی صادقانه، عالمانه و در مسیر تقویت دین خدا و اعتلای کلمه الله، در ساحت‌ها و میدان‌های مختلف اعم از جنگ، مبارزه با جهل و بی سوادی، مبارزه با فقر و فلاکت، مبارزه با سیاست‌های غلط استکبار جهانی، مبارزه با تقویت عقاید، رشد علمی و فناوری و ... است و این روحیه بسیجی که در جامعه ایجاد شده، همه جا توانسته کارآمد باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه روحیه بسیجی باید در جوانان حفظ شود، گفت: بسیح نباید قداست و التجا خود به خدا و خلوص خود را از دست دهد و طوری نشود که سیاست‌ها او را به هر طرف بکشاند و از اصل کار و رسالت خود غافل شود.

ناصری با تاکید بر اینکه در این شرایط نباید به آمریکا اتکا کرد، افزود: اگر می خواهیم در این شرایط سالم بمانیم، باید در این فرصت ها خود را ساخته و با تقویت اتحاد خود همه را پای کار بیاوریم تا به شرایطی برسیم که دیگر تحریم های آنها بر ما اثر نگذارد.

وی ادامه داد: دشمنان و دست‌نشانده ‌های آنها با جوسازی در صددند با استفاده از شرایط امروز بین مردم تفرقه ایجاد و ایران، اسلام و انقلاب را جمع کنند و صهیونیست ها را به قدرت مسلط برسانند.

آیت الله ناصری افزود: اما ایران نگذاشته و جوانان دنیا را بیدار کرده گرچه برخی حرکت‌های ما را منحرف کردند اما در هر حال جهان امروز، بیدار شده است.

امام جمعه یزد تاکید کرد: فهم و درک و هوش جوانان ما از بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتر است زیرا فهم ما متکی به خداست اما فهم آن‌ها متکی به ابزار است.

وی ادامه داد: باید احساس قدرت و توانمندی را در بین جوانان زنده کنیم و مسئولان هم درک کنند و بدانند که توانمندیم و دست یاری خدا با ماست، بنابراین باید ایستادگی کرده و در این مسیر جدی باشیم و نگاهمان به این نباشد که در سایر کشورها چه کسی به قدرت می رسد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول