اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل گهر صاحب 2 ورزشگاه اختصاصی می شود

شرکت گل‌گهر در تلاش برای آماده‌سازی دو ورزشگاه اختصاصی‌اش در چندماه آتی است.

گل گهر صاحب 2 ورزشگاه اختصاصی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط‌عمومی باشگاه گل‌گهر، علی جواهری درباره آخرین وضعیت ورزشگاه گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان که در اختیار شرکت گل‌گهر است، تمام استاندارها و امکانات لازم برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر را داشته و از این بابت مشکلی نداریم اما با تاکید و حمایت مدیران ارشد شرکت، درصدد هستیم تا چند ماه آینده ورزشگاه اختصاصی شهید سلیمانی گل‌گهر را نیز تکمیل کنیم. در این مرحله سکوهای شمالی و جنوبی ورزشگاه، سالن بولینگ و ساختمان اداری - مالی تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر، این باشگاه دارای دو ورزشگاه با استاندارهای کشوری و لیگ برتری خواهد شد، گفت: در بازدید اخیر مدیرعامل شرکت گل‌گهر، وی تاکید داشت هیچ کوتاهی در بکار بردن مصالح عمرانی و تجهیزات باکیفیت در آن صورت نگیرد تا ورزشگاهی در خور نام گل‌گهر و سیرجان آماده شود.
 
مدیرعامل باشگاه گل گهر ادامه داد: علاوه بر این دو ورزشگاه که دارای زمین چمن های طبیعی، مرغوب و استاندارد هستند، زمین های چمن تمرینی گل‌گهر برای تمرینات تیم‌های پایه در پردیس پیام نور ساخته و راه انداری شده است. همچنین زیر سازی چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی شماره ۲ گل گهر به اتمام رسیده و بزودی چمن این زمین نصب می شود. برای مجموعه ورزشی شماره ۲ گل گهر ساخت هتل آکادمی را مد نظر داریم که این ایده در دست طراحی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول