اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان: مسی از بارسا نمی‌رود و دیگر حرفش را نزنید/ ‌ به او باید بیشتر احترام بگذاریم

سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی مقابل اتلتیکومادرید در خصوص رابطه مسی و گریژمان، اوضاع تیم پیش از دیدار حساس مقابل سیمئونه، نبود سوارس و تمدید گواردیولا سخن گفت.

کومان: مسی از بارسا نمی‌رود و دیگر حرفش را نزنید/ ‌ به او باید بیشتر احترام بگذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس، رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی مقابل اتلتیکومادرید اظهار داشت: من کاملا متوجه این هستم که مسی چرا ناراحت شده است. شما باید بیشتر از اینها به مسی احترام بگذارید. این اظهارات در خصوص گریژمان واقعا غیرمحترمانه است. ممکن است در باشگاه جنجال به پا کند. من هیچ مشکلی بین مسی و گریژمان ندیده‌ام.

در روزهای گذشته، اظهارنظر های عموی گریژمان و مدیر سابق این بازیکن در خصوص مسی حاشیه‌های زیادی را در بارسلونا ایجاد کرده است.

مسی پس از این اظهارنظرها گفت که از اینکه مشکلات بارسلونا روی دوش او می‌افتد خسته شده است.

کومان ادامه داد: مسی را بیرون از بارسلونا نمی‌توانم تصور کنم پس بنابراین دیگر به سوالات از این قبیل که مسی می‌رود پاسخ نخواهم داد.

وی گفت: بازی کردن در ساعت 9 شب به تیم ما کمک نمی‌کند. من می‌فهمم که بارسلونا باید در این زمان بازی کند چون بازی بزرگی در حال انجام شدن است و زمان بازی اهمیت پیدا می‌کند. ولی در قسمت دیگر قضیه همیشه بازی کردن در این زمان به ما آسیب می‌رساند. شما دیر به خانه می‌رسید و هر 3 روز یکبار باید در فوتبال بازی کنید.

وی در خصوص عدم حضور سوارس در دیدار مقابل بارسلونا گفت: لوئیس بازی را از دست داده؟ خب ما هم بازیکنان بزرگی را در اختیار نداریم. هر مربی می‌داند که بازیکنان زیادی را به خاطر بازی‌های ملی و کووید 19 از دست می‌دهد.

سرمربی بارسلونا در خصوص ستاره‌های خود گفت: گریژمان به خوبی تمرین می‌کند و تلاش می‌کند که بهتر شود. کوتینیو هم به خوبی تمرین کرده و بدون مشکل در تمرینات ما حاضر شده است. او می‌تواند از ابتدای بازی در زمین حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: دی‌یونگ یکی از مهمترین بازیکنان ماست. در پست او ما بازیکن زیادی در ترکیب نداریم که او به همین خاطر نمی‌تواند زیاد استراحت کند. بازی فردا بسیار مهم است و باید بهترین تصمیم را بگیریم که چه بازیکنانی در ترکیب قرار گیرند.

کومان در خصوص فلیکس، بازیکن آینده‌دار اتلتیکومادرید نیز گفت: او بازیکن بزرگی است و آینده درخشانی زیر پیش روی خود دارد.

سرمربی بارسلونا در خصوص تمدید گوادیولا نیز گفت:‌به او دیروز تبریک گفتم که با منچسترسیتی تمدید کرده است.

پیش از این شایعه شده بود گواردیولا به بارسلونا بازمی‌گردد که با این تمدید قرارداد کمی این خبر زیر سایه قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول