اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

استفاده از ظرفیت بسیج در مدیریت شهری صومعه‌سرا

امام‌جمعه صومعه‌سرا با انتقاد از مدیریت ضعیف شهری در رابطه بانظافت عمومی شهر گفت: انباشته شدن زباله در برخی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر و وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر که هم موجب آلودگی می‌شوند و هم باعث ترس و وحشت مردم باید تدابیر ویژه برای مدیریت شهر در نظر گرفته شود و با استفاده از ظرفیت بسیج در ضدعفونی کردن اماکن عمومی و حفظ امنیت‌ و آسایش مردم استفاده شود.

استفاده از ظرفیت بسیج در مدیریت شهری صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی راشد نوری در آئین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه نقش ارزشمند بسیج در حفظ و حراست دستاوردهای انقلاب و نیل به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مغتنمی است برای ارزش نهادن به این نقش‌آفرینی ارزشمند و یادآوری این‌که بسیجی یعنی عنصر انقلابی علاقه‌مند به سرنوشت میهن و تابع  ولایت‌فقیه است.

وی با اشاره به در پیش بودن هشتم ربیع‌الثانی ولادت  امام حسن عسگری (ع) در سال ۲۳۲ هجری گفت: دوران زندگی آن حضرت بسیار سخت‌ و دشوار بود و ایشان در محدودیت و حصر کامل قرار داشتند اما درعین‌حال در مقابله با تحریفات و انحرافات و مکتب‌های التقاطی و هم در مبارزه با دستگاه حاکم ستمگر عباسی و نیز در تربیت شاگردان و عالمان بزرگ، نقش عمده‌ای ایفا کردند.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سال ۵۸ بیان کرد: هشت ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  امام عظیم‌الشأن با دوراندیشی برای حفظ اهداف انقلاب و نظام اسلامی، فرمان تشکیل بسیج مردمی را به‌عنوان حافظان بی توقع آرمان‌های انقلاب‌ و نظام اسلامی‌ صادر کردند.

 راشد نوری با بیان اینکه دولتی جوان، پویا و مقتدر می‌تواند وضعیت کنونی کشور را سامان دهد، تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام  معظم رهبری که از دولت جوان‌ حزب‌اللهی انقلابی سخن‌ می‌گوید، مردم آگاه و با بصیرت، باید تجربه‌ای که از مدیریتِ خستهِ ناتوانِ ضعیفِ شیفته تمدن غربی و مدت‌ها منتظر تغییر در سیستم مدیریتی آمریکا دارند برای مدیریت اجرایی سال آینده کشور، به دست اهلش بسپارند و در سال ۱۴۰۴ که سال تحقق سند چشم‌انداز 20 ساله است، با انتخاب دولت جوان حزب‌اللهی انقلابی، این سند تحقق پذیرد.

وی با انتقاد از مدیریت ضعیف شهری در رابطه بانظافت عمومی شهر افزود: انباشته شدن زباله در برخی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر و وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر که هم موجب آلودگی می‌شوند و هم باعث ترس و وحشت مردم باید تدابیر ویژه برای مدیریت شهر در نظر گرفته شود و با استفاده از ظرفیت بسیج در ضدعفونی کردن اماکن عمومی و حفظ امنیت‌ و آسایش مردم استفاده شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول