اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قلعه‌نویی: گل سالم ما آفساید گرفته شد/ این زمین برای خود مس هم سَم است

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان گفت: داد و بیداد در بازی هست ولی فکر می‌کنم گلی که علی ابراهیمی زد سالم بود که افساید گرفته شد و در بقیه صحنه‌ها داور به بازی نزدیک بود.

قلعه‌نویی: گل سالم ما آفساید گرفته شد/ این زمین برای خود مس هم سَم است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: کرمان استانی است که من خاطرات خوبی از آن دارم. فرقی نمی‌کند کدام شهر من در مورد کل استان کرمان حرف می زنم.

وی افزود: از رفتار معرفتی تیم میزبان تشکر می‌کنم. همه گونه امکانات را در اختیارمان گذاشتند. نیروی انتظامی هم در تمرین و مسیر ما را اسکورت کرد باید تشکر کنم. ربیعی در آینده نزدیک یکی از بهترین مربیان تاریخ مان می‌شود، ایده و سبک دارد. بازی و هدایت تیمش خیلی خوب است. این تیم از لیگ یک امده و نیاز به زمان دارد.

وی افزود: گل گهرسیرجان در 10-15 هفته فصل قبل اصلا شرایط خوبی نداشت.  به مس رفسنجان هم قرعه بدی خورده وگرنه فوتبال پایاپایی داشت. حرفه‌ای گری و بازی خوب بازیکنان ما در نیمه دوم باعث شد سه امتیاز گرفتیم.

قلعه نویی تاکید کرد: در نیمه اول بد بازی کردیم که علتش زمین است. این زمین برای خود مس رفسنجان هم خوب نیست آنها هم تیم تکنیکی هستند و بازی بلند نمی‌کنند بلکه از دفاع توپ را می آورند. چمن طبیعی ورزشگاه شان باید آماده شود ما فقط یک بازی در این زمین انجام می‌دهیم اما مس رفسنجان 15 بازی روی این زمین دارد این زمین برای آنها سم است.

سرمربی گل گهر ادامه داد: تیم ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد. دروازه بان  آنها روز خوبش بود و قبل از گل خوردن دو سه واکنش خوب داشت. بازیکنان ما نسبت به زمین عادت کردند. سه امتیاز خوب بود و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم  که در نیمه دوم تلاش زیادی کردند. آنها نیز می‌توانستند برنده بازی باشند.

قلعه نویی در مورد وضعیت داوری مسابقه گفت: داد و بیداد در بازی هست ولی فکر می‌کنم گلی که علی ابراهیمی زد سالم بود که آفساید گرفته شد و در بقیه صحنه‌ها داور به بازی نزدیک بود. ما به سنی رسیدیم که جوان نیستیم و بهتر است کمتر در مورد بازی صحبت کنیم. ان شالله یک روز روی نیمکت بنشینید و فشارها را تحمل کنید. من بعد از اتفاقاتی که برایم رخ داد قول داده‌ام که مراعات خودم را کنم ولی گاهی نمی‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول