اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

ورود حزب اعتماد ملی به مصادیق انتخاباتی 1400/ گرامی مقدم: کاندیدای اختصاصی خواهیم داشت

سخنگوی حزب اعتماد ملی از ورود این حزب به مصادیق انتخاباتی برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد و گفت که این حزب سعی می کند تا نامزد حزبی و اختصاصی داشته باشد.

ورود حزب اعتماد ملی به مصادیق انتخاباتی 1400/ گرامی مقدم: کاندیدای اختصاصی خواهیم داشت

اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره آخرین تحرکات حزب سیاسی متبوعش برای انتخابات‌های 1400،  اظهار داشت: چند ماهه‌ای است که کمیته سیاسی و کمیه تعامل حزب اعتماد به موازات هم، خط مشی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها را تدوین کرده‌اند و کمیته تعامل بر اساس وظیفه ذاتی خود به دنبال تعامل با گروه‌ها و احزاب سیاسی در جبهه اصلاحات است.

وی افزود: ما (حزب اعتماد ملی) همچنان که قبلا اعلام کردیم ضمن گلایه و دلخوری از روند انتخابات مجلس یازدهم، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت فعال خواهیم داشت سعی می‌کنیم حتما حزب نامزد اختصاصی داشته باشد.

گرامی‌مقدم توضیح داد: مصوبه ما تا الان این بوده که حزب نامزد اختصاصی داشته باشد و شخصیت‌های درون و بیرون حزب را بررسی می‌کنیم و کمیته‌ای نیز برای تدوین برنامه انتخابات 1400 راه‌اندازی شده و دفاتر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این کمیته حضور دارند تا برای رئیس جمهور آینده برنامه مدون آماده کنند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی خبر داد که حزب متبوعش از امروز (اول اول آذرماه) وارد مصادیق انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شده و پیش از این بر روی معیارها بحث و گفت‌و‌گو صورت داده است.

به گزارش فارس، حزب اعتماد ملی از جمله احزاب اصلاح‌طلب است که دبیرکلی آن را مهدی کروبی (از فتنه‌گران سال 88) و قائم مقامی آن را الیاس حضرتی (نماینده سابق تهران و مدیر مسئول روزنامه اعتماد) بر عهده دارد.

بسیاری از اعضا و افراد نزدیک به این حزب هم اکنون در شورای شهر تهران حضور دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول