اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هاشمی‌نسب: زاهدی فر فراتر از ستاره بود/ استقلال با 5 مدافع به دنبال حفظ نتیجه بود

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز زاهدی فر فراتر از ستاره عمل کرد و به او تبریک می‌گویم.

هاشمی‌نسب: زاهدی فر فراتر از ستاره بود/ استقلال با 5 مدافع به دنبال حفظ نتیجه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی هاشمی نسب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: باید از بازیکنان تیممان تشکر کنم که مردانه جنگیدند  چون آنها می‌دانستند از  این بازی چه می‌خواهیم. از دقیقه اول، بازی را در اختیار داشتیم و خوشحالم مقابل استقلال بازی می‌کردیم  اما همه دیدند در طول 90 دقیقه بازی در اختیار داشتیم.

مربی تیم فولاد تاکید کرد: در طول 90 دقیقه بازی در اختیار ما بود، روی یک صحنه گل خوردیم که به بحث داوری‌اش کاری ندارم. بعد از گل مساوی استقلال برای حفظ نتیجه تغییر سیستم داد و با 5 مدافع بازی کرد. تمام دقایق بازی در اختیار ما بود، استقلال مدعی اول قهرمانی است و می‌دانستیم بازی سختی است ولی چیزی که از آنها در ذهن ما بود از آب در نیامد. به هواداران فولاد تبریک می‌گویم و امیدوارم به این شرای ادامه بدهیم.

هاشمی نسب در خصوص عملکرد زاهدی فرد گفت: قبل از بازی هم گفتم که وظیفه ما نباید صحبت در مورد داوری انجام شود ولی او فراتر از ستاره بود چون با بیانیه‌هایی که منتشر شده بود و نمی‌دانم از جانب چه کسی این کار صورت گرفت فشار زیادی را تحمل می‌کرد اما به وی تبریک می‌گویم.

مربی فولاد در خصوص وضعیت سینا مریدی خاطرنشان کرد: سینا مریدی در لیست ما هست ولی هنور به شرایط خوب نرسیده است. امروز 7 بازیکنمان را در اختیار نداشتیم که 3 کرونایی و 4 مصدوم بودند. اگر آنها برگردند قطعا به شرایط خوبی خواهیم رسید.

وی در خصوص حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که از این بهتر باشیم، ما نماینده 80 میلیون ایرانی باشیم و تلاشمان را بیشتر کنیم تا به هدفمان برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول