اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تخریب خانه خانم بندرعباسی را تا رسیدن به نتایج قطعی رها نمی‌کنیم/ مشکلات قانونی ماجراهای مشابه باید رفع شود

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه تخریب خانه خانم بندرعباسی را تا رسیدن به نتایج قطعی رها نمی کنیم، گفت: مشکلات قانونی ماجراهای مشابه باید رفع شود.

تخریب خانه خانم بندرعباسی را تا رسیدن به نتایج قطعی رها نمی‌کنیم/ مشکلات قانونی ماجراهای مشابه باید رفع شود

منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تخریب خانه یک خانواده توسط شهرداری در حاشیه شهر بندرعباس، اظهار داشت: این خانواده که این برخورد زشت با آنها صورت گرفته هم از اقشار ضعیف جامعه بوده و هم دارای فرزند معلول هستند بنابراین شرایط را از طریق کمیته امداد و بهزیستی دنبال کرده‌ایم.

وی افزود: مادر خانواده به دلیل خودسوزی همچنان در بیمارستان است اما در حال پیگیری مسئله مسکن مناسب و در شأن آنها از طریق استانداری و فرمانداری هستیم.

آرامی تاکید کرد: رفتار شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی در برخورد و تخریب این خانواده را به شدت محکوم می‌کنم. در هیچ کجای قانون نیامده که خانه را روی سر اعضای آن خانواده خراب کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تاکید دارد: ما (نمایندگان شهر بندرعباس در مجلس) این قضیه را تا رسیدن به نتایج نهایی که برخورد قاطع با مسببان این ماجرا و تهیه مسکن برای این خانواده است، رها نمی‌کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس در حین حال با بیان اینکه مشکلات و ضعف‌های قانونی در این زمینه را باید رفع کنیم، تاکید کرد: باید بتوانیم مسئله مسکن سایر اقشار آسیب پذیر در کشور را حل کنیم و همچنین شهرداری‌ها نیز باید به این رفتارهای غیر انسانی خاتمه بدهند.

به گزارش فارس، صبح دیروز (30 آبان‌ماه) فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از تخریب یک خانه کوچک در حاشیه شهر بندرعباس توسط ماموران شهرداری این شهرستان داشت و در این فیلم اعضای این خانه از ماموران درخواست می کردند که از این کار دست بردارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول