اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ربیعی: تفاوت منشا با سایرین مشخص شد/ تمدید قرارداد بازیکن خارجی هم باید منع می شد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تفاوت منشا با سایر بازیکنان در زمین مشهود بود.

ربیعی: تفاوت منشا با سایرین مشخص شد/ تمدید قرارداد بازیکن خارجی هم باید منع می شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی بعد از شکست 2 بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری اظهار داشت: برد را تبریک می‌گویم فوتبال همین است ولی تیم ما در مسیر پیشرفتش قرار دارد.

وی افزود: تیم حریف بسیار پرمهره بود و جز تیم‌هایی است که این فصل برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کند ولی ما در خیلی جاها بالاتر از حریف بازی کردیم و آنها را زیر فشار گذاشتیم. از کمترین ضربه‌ای که به سمت چارچوب مان زده شد گل خوردیم. از طرف دیگر می‌دانیم باید امتیاز جمع کنیم.

ربیعی تصریح کرد: نگرانی وجود ندارد، سطح رشد و پیشرفت داریم. آنهایی که مغرضانه نگاه نمی‌کنند و فنی تیم‌ها را تحلیل می‌کنند می‌دانند من چه می‌گویم.

وی افزود: تفاوت منشا با سایر بازیکنان در زمین مشهود بود. این مهم است. مربی نیستم که به خاطر باخت دنبال بهانه باشم. باخت و برد برای سرمربی است. تفاوت بازیکن خارجی مثل منشا مشهود است او کیفیتش را در زمین نشان داده و گلایه‌ای ندارم.

سرمربی مس رفسنجان تاکید کرد: صحبتم از قانونگذار این است زمانی باشگاهی با بازیکنی قرارداد دارد ایراد ندارد اما اگر جذب بازیکن ممنوع است  تمدید قراردادش هم منع باید باشد ولی تیم‌هایی دیگر که به لیگ برتر آمده‌اند هم باید بتوانند بازیکن خارجی بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: با احترام به تیم گل گهرسیرجان تمام راه‌های بازی حریف را بسته بودیم و به نظرم اتفاق به حریف کمک کرد. روی یک ضربه ایستگاهی بد عمل کردیم که باید روی آن کار کنیم. در 10-15 آخر سه چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، خیلی خوب جنگیدند از نظر روانی آماده بازی بودیم اما در عین حال فوتبال است و با امیدواری برای بازی بعدی می‌رویم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد عدم هماهنگی مدافعان تیمش اظهار داشت: در فضایی هستیم که در همه ابعاد به هماهنگی نیاز داریم اما هماهنگی خم رنگرزی نیست و در همه ابعاد ضعف داریم ولی این هفته نسبت به هفته قبل جلوتر هستیم. در برخی مناطق مشکل داریم و باید در سریع‌ترین زمان ممکن این اشکالات را برطرف کنیم.

وی در مورد وضعیت بازیکنانی مثل قاضی، آشوری و برنامه ریزی بد تیم گفت: قاضی خیلی تلاش کرد و تازه به تیم ما اضافه شده و کارش را انجام داد و از تجربه و توانایی‌اش استفاده کرد. قاضی در دفاع کردن و پرس حریف خوب کار کرد و سجاد آشوری هم از زمانی که وارد زمین شد خوب کار کرد. تله گذاری کردیم و فکر کردیم در دقایق قسمت ششم مسابقه از سرعت و فضایش استفاده کنیم آشوری بود و نقشه ما به گل تبدیل نشد و اگر گل می زدیم می‌گفتند برنامه ریزی ما خیلی هم خوب است.

ربیعی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه گفت: کیفیت چمن ورزشگاه مشکلی ندارد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول