اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کلیه مبادی ورودی و خروجی مسجدسلیمان مسدود خواهند شد

فرماندار مسجدسلیمان گفت: کلیه مبادی ورودی و خروجی مسجدسلیمان به مدت دو هفته مسدود خواهند شد.

کلیه مبادی ورودی و خروجی مسجدسلیمان مسدود خواهند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان  امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنابر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ مصوبات آن به سراسر کشور با در نظر گرفتن وضعیت شهرستان‌ها، مسجدسلیمان به عنوان شهرستان دارای وضعیت نارنجی معرفی شد.

وی افزود: در همین راستا سی و یکمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان هم عصر امروز با حضور اعضا شورای تامین و همچنین مدیران ادارات ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید.

پاکدل گفت: در چند مدت گذشته وضعیت شهرستان فوق قرمز اعلام که خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد اوضاع شهرستان از فوق قرمز به نارنجی تبدیل شد.

وی ادامه داد: بنابر تصمیم ستاد ملی کرونا، شهرستان مسجدسلیمان دارای وضعیت نارنجی است و محدودیت‌های جدید به مدت دو هفته از فردا ۱ آذر در این شهرستان اعمال می‌شود و در همین راستا از فردا کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسدود و هیچ خودروی بومی با پلاک ۲۴ص اجازه خروج و خودروهای غیربومی هم در این مدت اجازه ورود به شهرستان نخواهند داشت و در صورت مشاهده ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در خصوص فعالیت اصناف نیز همچنان محدودیت فعالیت وجود دارد و ساعت ۱۸ پایان فعالیت اصناف در شهرستان خواهند بود و مشاغلی همچون آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، کافه رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی، چمن‌های مصنوعی، عرضه کنندگان دخانیات، تالارهای پذیرایی، مدارس و مراکز آموزشی(فقط بحث آموزش) و کلیه آزمون‌های حضوری تعطیل خواهند بود.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی، حضور پرسنل ادارات مختلف شهرستان مسجدسلیمان هم در این مدت بصورت یک دوم یا ۵۰ درصد خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول