اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جوانان شاه‌کلید حل مشکلات داخلی هستند/ برخی آدرس غلط می‌دهند

امام جمعه فارسان گفت: فرصت خود ملت ایران و جوانان این کشور هستند که با مدیریت صحیح می‌توانند همه مشکلاتی که به کشور تحمیل‌شده را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه مخالفت با آمریکای جنایت‌کار نماد استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: عده‌ای به بهانه‌های پوچ و واهی بر طبل عزت‌سوزی به نام فرصت نکوبند.

امام جمعه فارسان ادامه داد: این‌ها که می‌گویید فرصت نیست، فرصت خود ملت ایران و جوانان این کشور هستند که با مدیریت صحیح می‌توانند همه مشکلاتی که با سوءتدبیر و مدیریت لیبرال و سکولار به کشور تحمیل‌شده را از بین ببرند.

وی افزود: اگر ایران اسلامی و مردم هوشمند ما با آمریکا مخالفت دارند ربطی به جناح چپ و جناح راست یا به این گروه و آن گروه ندارد که بعضی‌ها نشانی غلط می‌دهند و افکار عمومی را منحرف می‌کنند.

ملک‌پور با اشاره به اینکه مسؤولان باید توجهشان به داخل باشد، عنوان کرد: عده‌ای با عوام‌فریبی، دشمن را تطهیر نکنند.

وی توضیح داد: همه مشکلاتی که برای کشور فراهم‌شده مربوط به سیاست‌های استکباری نظام سلطه و آمریکاست و فرقی بین دموکرات و جمهوری‌خواه نیست.

امام جمعه فارسان گفت: بعضی از آقایان که برای گرفتار کردن کشور مدال هم گرفته‌اند دم از دوستی با این افراد می‌زنند، واقعاً اگر شما سیاست بلد باشید می‌دانید که در جهان سیاستی که غربی‌ها بناکرده‌اند و به آن عمل می‌کنند، دوستی و رفاقت معنائی ندارد. منافع مقدم بر دوستی است.

وی افزود: متأسفانه باز عده‌ای برای هموارکردن مسیر غلطشان با خبرسازی‌های دروغین و ضریب دادن به بعض اکاذیب با جنگ روانی و دوقطبی‌سازی، سعی می‌کنند در مردم آمادگی ذهنی برای مذاکره با دشمن را فراهم  کنند.

تفکر بسیجی در مدت‌کوتاه می‌تواند تحولات عظیم به وجود آورد

ملک‌پور با بیان اینکه علاج همان است که رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام گفته‌اند، توجه به ظرفیت عظیم داخل و استفاده از جوهره وجودی جوانان برومند کشور، اضافه کرد: نمونه این ظرفیت، بسیج و تفکر بسیجی است.

وی گفت: چرا که دارندگان این تفکر از عالی‌ترین درجات ایمان و عمل صالح برخوردار بوده و بهترین پشتوانه برای نظام اسلامی هستند ولو کارت و شناسه رسمی بسیج هم نداشته باشند.

امام جمعه فارسان با بیان اینکه تفکر بسیجی می‌تواند در مدت کوتاه می‌توانند تحولات عظیم سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به وجود بیاورد، اظهار داشت: ایثارگری، زهد، قناعت، تواضع، صمیمیت، ابتکار، خلاقیت، عزت‌نفس، گمنامی، دوری از شهرت‏‌طلبی، مدیریت، غیرت، جوانمردی، تعهد، وفاداری، صبر و پایداری، ترحم و نوع‏‌دوستی حتی با دشمنان، عبادت، تکبر در برابر استکبار و… از شاخصه‌های بسیج و بسیجی است.

وی عنوان کرد: این تفکر وقتی ذیل ولایت قرار می‌گیرد نه ‌تنها فرد بلکه جامعه را متحول می‌کند و دروازه‌های پیشرفت و آبادانی را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول