اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ورود خودرو با پلاک بومی از استان دیگر به گیلان ممنوع

جانشین ستاد ملی مبارزه با کرونا در گیلان با اذعان به اینکه ورود خودرو از هر استانی حتی در صورت گیلانی بودن ممنوع است، گفت: کسی که پلاک خودرویش گیلان ولی ساکن استان دیگری می‌باشد در ورودی استان از ورود وی به گیلان جلوگیری می‌شود.

ورود خودرو با پلاک بومی از استان دیگر به گیلان ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود قاسم نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رفت‌وآمد میان شهرهای گیلان با هر وضعیتی ممنوع است، اظهار کرد: دو شهرستان رشت و رودبار قرمز و مابقی شهرستان‌ها نارنجی و زرد بوده و بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا رفت‌وآمد هر خودرویی از شهر زرد به نارنجی و قرمز و بلعکس ممنوع بوده و شامل جریمه می‌شود.

وی ممنوعیت تردد را فقط مختص شهرها ندانست و افزود: وقتی یک شهر به حالت قرمز، نارنجی و یا زرد درمی‌آید فقط مختص شهر نبوده و تمامی بخش‌ها را شامل و تردد با خودرو غیربومی به آن شهرستان ممنوع است.

جانشین ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان گیلان با اذعان به اینکه ورود خودرو از هر استانی حتی در صورت گیلانی بودن ممنوع است، تصریح کرد: کسی که پلاک خودرویش گیلان ولی ساکن استان دیگری می‌باشد در ورودی استان از ورود به آن به گیلان جلوگیری شده ولی خودرویی که محل سکونتش با محل کارش متفاوت است می‌تواند به فرمانداری شهر خود مراجعه و مجوزهای مربوطه جهت تردد را دریافت کند.

قاسم نژاد با اشاره به تعطیلی کامل مدارس در شهرستان‌های زرد، قرمز و نارنجی بیان کرد: طبق دستورالعمل ارسالی از ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور، تمامی کلاس‌های آموزشی در تمامی شهرستان‌ها تعطیل و کارکنان آموزش‌وپرورش باید بر اساس وضعیت شهر خود یک‌سوم، دوسوم و ۵۰ درصد حضور را رعایت کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول