اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از روز شنبه اول آذر ماه تا اطلاع ثانوی طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر‌بومی به شهرهای قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروهای با پلاک بومی از شهرهای مذکور اجرا می‌شود.

ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از روز شنبه اول آذر ماه تا اطلاع ثانوی طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر‌بومی به شهرهای قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروهای با پلاک بومی از شهرهای مذکور اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در این طرح مأموران پلیس راه و راهور همگی در حالت آماده باش قرار دارند و با استقرار در ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان‌های استان از ورود و خروج خودروها ممانعت کرده و علاوه بر این کسانی که از این طرح تمرد کنند از طریق دوربین‌های الکترونیکی ثابت و سیار مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در صورت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر‌بومی به شهر‌های قرمز در هر 24 ساعت مبلغ 10 میلیون ریال و در صورت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر‌بومی به شهرهای نارنجی در هر 24 ساعت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه می‌شوند.

به گفته هاشمی‌فر، تردد خودروهای مدادی و درمانی، نظامی و انتظامی، حمل بار و مسافر مشمول این ممنوعیت‌ها نمی‌شوند و تردد کارکنان دستگاه‌های دولتی که محل سکونت آن‌ها با محل کارشان در یک نقطه قرار ندارد یا کسانی که نوبت عمل جراحی داشته و یا افرادی که دارای احضاریه در زمان حضور موعد مقرر تعیین شده هستند با ارائه مدارک لازم بلا مانع خواهد بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 14 شهرستان اصفهان، خمینی شهر، فلاورجان، تیران و کرون، اردستان، نائین، نطنز، لنجان، مبارکه، کاشان، گلپایگان، شهرضا و فریدن در وضعیت قرمز و ما بقی شهرستان‌های استان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و بنابر این طرح ممنوعیت وررود و خروج خودروها در شهرستان‌های مذکور با جدیت تمام اجرا و هیچگونه اغماضی در برخورد با متخلفان صورت نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: لازم می‌دانم به هموطنانی که به صورت میهمان در استان اصفهان حضور دارند نیز تذکر دهم که هرچه زودتر این استان را ترک کنند چون از روز شنبه اجازه خروج به آن‌ها داده نمی‌شود و قطعاً در هنگام تردد در سطح شهرهای قرمز و نارنجی نیز با اعمال جریمه و توقیف وسیله نقلیه مواجه خواهند شد.

هاشمی‌فر با بیان اینکه جلوگیری از انتقال ویروس منحوس کرونا نیازمند همراهی همه مردم است گفت: اولویت اول و آخر پلیس در مأموریت‌های خود حفظ جان مردم است و با توجه به وضعیت گسترش شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح استان، ناچار به اعمال این گونه سخت‌گیری‌ها هستیم.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول