اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت سامانه بارشی تا فردا ادامه می‌یابد/ بارش 29 میلی‌متری باران در قیدار

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان عمده فعالیت سامانه بارشی را نیمه جنوبی استان دانست و گفت: فعالیت این سامانه تا اوایل وقت فردا ادامه خواهد داشت.

فعالیت سامانه بارشی تا فردا ادامه می‌یابد/ بارش 29 میلی‌متری باران در قیدار

محمدرضا رحمان نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان را ابری و مه‌آلود اعلام و اظهار کرد: بارش‌های پیش‌بینی شده برای استان در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف با احتمال وقوع کولاک خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان عمده فعالیت سامانه بارشی را نیمه جنوبی استان دانست و افزود» فعالیت این سامانه تا اوایل وقت فردا ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با بارش‌های پیش‌بینی شده در مناطق مختلف استان، احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد.

رحمان نیا با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در استان از روز گذشته آغاز شده است، ادامه داد: بیشترین بارش این بازه زمانی با 29.1 میلی‌متر از از قیدار گزارش شده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان میزان بارش شهر زنجان طی 24 ساعت گذشته را 10.7 میلی‌متر اعلام کرد.

وی نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته 13 درجه اعلام کرد و گفت: این شهر در این مدت دمایی بین دو و 11 درجه بالای صفر  را پشت سر گذاشته است.

مسوول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان هم طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس وضعیت تردد در محورهای استان را روان عنوان کرد و گفت: گزارش بارش باران از اغلب محورهای استان گزارش شده است.

محمد محمدی با بیان اینکه پیش‌بینی هواشناسی هم ادامه بارش باران است، ادامه داد: با وجود عادی بودن شرایط، راهداران آماده مواجه با مشکلات احتمالی هستند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول