اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۱۸ سند جدید برای موقوفات و اماکن مذهبی گنبدکاووس/ به دنبال سنددار کردن همه موقوفات هستیم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس از صدور 18 سند جدید برای موقوفات و اماکن مذهبی این شهرستان با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد خبر داد.

۱۸ سند جدید برای موقوفات و اماکن مذهبی گنبدکاووس/ به دنبال سنددار کردن همه موقوفات هستیم

صالح محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ما در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس پیگیری سنددار کردن موقوفات و اماکن مذهبی است، اظهار کرد: بسیاری از این اماکن سالهاست فاقد سند بوده و بعضا نیز به همین دلیل با برخی از مشکلات حقوقی رو به رو می‌شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای حضور در مسند مدیریت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با توصیه مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان گلستان برای سنددار کردن موقوفات و اماکن مذهبی گنبدکاووس تلاش کردم، افزود: خداوند متعال شاکریم که با همکاری و دلسوزی همکارانم در واحد حقوقی اداره شهرستان و اداره کل استانی در این مسیر توفیقات بزرگی را کسب کرده‌ایم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در ماه‌های اخیر موفق به اخذ سند مالکیت برای 18 موقوفات و اماکن مذهبی شهرستان شده‌ایم، خاطرنشان کرد: این اتفاق مثبت و مهم با همکاری و تعامل اداره ثبت اسناد و بنیاد مسکن گنبدکاووس محقق شد.

محبی با تقدیر از تعامل سازنده روسای اداره ثبت اسناد و بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس، اضافه کرد: تلاش ما این است که تا در فرصت‌های پیش‌رو با تمام توان برای سنددار کردن کلیه موقوفات و اماکن مذهبی فاقد سند مالکیت اقدام کنیم.

وی بر لزوم همکاری مردم، هیئت امنا، معتمدین و ریش سفیدان محلات، شهرها و روستاها برای شناسایی موقوفات جدید تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم ضمن شناسایی و ثبت موقوفات جدید فرهنگ وقف را به عنوان یک فرهنگ فراگیر در سطح کشور در تمامی اقشار و گروه‌های جامعه تبدیل شود.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول