اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جشنواره جهادگران علم فناوری در بوشهر برگزار می‌شود

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان بوشهر از برگزاری جشنواره جهادگران علم فناوری در بوشهر خبر داد.

جشنواره جهادگران علم فناوری در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ غلام هنرمند صبح امروز در نشست با فرمانده سپاه استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در دوره های قبل جشنواره جهادگران علم و فناوری به صورت متمرکز و استانی و با حضور بسیجیان شهرستان های استان بوشهر برگزار می‌شد اما امسال سعی کردیم با حضور خیلی محدود و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان بوشهر با بیان اینکه این جشنواره با توجه به شیوع و انتقال ویروس کرونا به صورت متمرکز و ویدئو کنفرانس با حضور سردار مهدوی نژاد معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح در تهران برگزار می‌شود، ادامه داد: این جشنواره با حضور تعداد محدودی از جهادگران علم در روز یکشنبه دوم آذر ساعت ۷:۳۰ در حسینیه عاشقان ثارالله به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری این مراسم اشاره کرد و افزود: نمایش قدرت علمی ایران اسلامی، حفظ تداوم ارزش‌های انقلاب، ترویج فرهنگ جهاد علمی و افزایش روحیه امید، معرفی نفرات برتر علمی استان، ارتقا فعالیت‌های علمی از سطح غیر حرفه‌ای به حرفه‌ای و حضور هدفمند در چرخه علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان از اهداف برگزاری  این جشنواره است.

هنرمند با بیان اینکه یک نمایشگاه همزمان با این جشنواره در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه شامل طرح‌ها، ابتکارات، اختراعات و تولیدات نخبگان بسیجی استان بوشهر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول