اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

اهدای تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان کم‌بضاعت

وقتی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد که 3.5 میلیون دانش‌آموز دسترسی به ابزار آموزشی ندارند، خیرین چه در دستگاه های دولتی و چه مردم خیّر مصمم شدند که کمک کنند تا ابزار آموزشی را برای این دانش‌آموزان فراهم کنند.

اهدای تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان کم‌بضاعت

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در این روزها که کرونا موجب شده است، آموزش حضوری کمرنگ‌تر شود، آموزش مجازی و تلویزیونی جان گرفته‌اند. آموزش مجازی برای دانش‌آموزان، جذابیت‌های زیادی دارد؛ دنیای گسترده فضای مجازی که از طریق تلفن همراه و تبلت در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، آنقدر تنوع دارد که محصلان را شیفته می‌کند و ساعت‌های طولانی در کانال‌ها و سایت‌های مختلف می‌گردند.   

جدا از این موضوع که این شیفتگی موجب می‌شود که نظارت بر استفاده دانش‌آموزان در فضای مجازی مستمرا صورت گیرد اما نکته دیگری را نیز مورد توجه قرار می‌دهد و اینکه دانش‌آموزانی که این امکان را ندارند، غصه می‌خورند و احساس می‌کنند از دنیای جدید و آموزش نوین محرومند. 

برهمین اساس وقتی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد که 3.5 میلیون دانش‌آموز دسترسی به ابزار آموزشی (device) ندارند، خیرین چه در دستگاه های دولتی و چه مردم خیّر مصمم شدند که کمک کنند تا ابزار آموزشی را برای این دانش‌آموزان فراهم کنند؛ به عنوان مثال معلمی، بخشی از ارثیه پدری‌اش را به خرید تبلت اختصاص داد.

* اهدای 45 تلفن همراه و تبلت به دانش‌آموزان اردبیل

در راستای ایجاد همدلی و استمرار فرآیند یادگیری، 45 دستگاه گوشی هوشمند و تبلت توسط مدیران، فرهنگیان و خیرین تهیه و در اختیار مدیران مدارس ناحیه یک اردبیل جهت تحویل به دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

* اهدای 19 دستگاه تبلت و تلفن همراه هوشمند بین دانش آموزان مدارس ابتدایی ناحیه 2 اردبیل

معاون آموزش ابتدایی ناحیه 2 اردبیل از اهدای 19 دستگاه تبلت و تلفن همراه هوشمند بین دانش آموزان کم‌بضاعت مدارس ابتدایی ناحیه خبر داد.  در این اقدام نیک باهمت خیرین، مدیران و آموزگاران ابتدایی ناحیه، 17 دستگاه تبلت و 2 دستگاه تلفن همراه هوشمند تهیه و به دانش آموزان کم‌بضاعت اهدا شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول