اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ناامیدی در سایه بی تدبیری/ چیزی شبیه زندگی در مسکن مهر «بلوکو» یاسوج+تصاویر و فیلم

مسکن مهر که موجب شد خانواده‌های محروم بسیاری صاحب سرپناه شوند در سایه بی‌تدبیری مسوولان، محلی برای رنج بیشتر این قشر شده که نمونه آن در بلوکوی یاسوج قابل مشاهده است.

ناامیدی در سایه بی تدبیری/ چیزی شبیه زندگی در مسکن مهر «بلوکو» یاسوج+تصاویر و فیلم

خبرگزاری فارس یاسوج؛ داریوش بهنیا- نزدیک به هشت سال از عمر دولت تدبیر و امید می‌گذرد و همگان انتظار داشتند پروژه‌هایی که از گذشته روی دست مانده و تکمیل نشده‌ برای رفاه حال مردم اجرایی و عملیاتی شوند.

هر دولتی که در نظام جمهوری اسلامی بر سر کار می‌آید موظف است کارهای انجام نشده گذشته را پیگیری کرده و آن‌هایی که جز ضروریات زندگی مردم است را در اولویت برنامه‌ها قرار داده تا مردم دچار رنج و مشقت نشوند.

یکی از این پروژه‌ها که متاسفانه در دولت کنونی مورد بی‌مهری قرار گرفته مسکن مهر است که در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیاری از افراد بی سرپناه و محروم و مستضعف را از بلاتکلیفی نجات داد و بسیاری از جوانان با پناه آوردن به همین خانه‌ها توانستند زندگی مشترکی را آغاز کنند.

اما متاسفانه آن گونه که باید بعد از پایان عمر دولت قبلی روند تکمیل این خانه‌ها ادامه نیافت که دلیل آن عدم اعتقاد دولت فعلی به چنین طرحی بود و دیدیم و شنیدیم که وزیر اسبق مسکن چه واژه‌هایی برای مسکن مهر به کار برد.

در استان محرومی همچون کهگیلویه و بویراحمد اگر چنین واحدهای مسکونی نبود شاید با حجم بسیار سنگین و بالای مهاجرت‌ها به خصوص به مرکز استان شهر یاسوج زیر بار هجوم جمعیت خمیده می‌شد اما مسکن مهر کمک بزرگی به ایجاد تعادل در بازار مسکن کرد.

 

 

برای پی بردن به جفای دولت به مسکن مهر به واحدهای مسکونی شهرک صنعتی بلوکو رفتیم و از نزدیک بار دیگر اوضاع را به تصویر کشیدیم تا همگان ببینند مردم ساکن در این واحدهای مسکن مهر چگونه و با چه مشقتی گذر عمر می‌کنند و مسوولان دولت تدبیر و امید هم چاره‌ای برای رفع این مشکلات نکرده‌‌اند.

انتهای پیام/82009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول