اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نظارت ۸ اکیپ بازرسی اصناف کرمانشاه بر اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی

مدیر بازرسی و نظارت اصناف کرمانشاه از فعالیت هشت اکیپ مشترک بازرسی بر اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت: اصناف هم مشکلات مالی دارند که ان‌شاءالله این تدبیر لازم دولت را می‌طلبد تا مشکلات حل شود.

نظارت ۸ اکیپ بازرسی اصناف کرمانشاه بر اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی

رامین پهلوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به تعطیل شدن صنوف در قالب اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، اظهار داشت: چهار گروه شغلی داریم که جزء شغل‌های تعریف شده برای گرول اول سایر شغل‌ها تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه هشت اکیپ مشترک با پلیس اماکن و بازرسی اصناف از امروز صبح مشغول رصد پاساژها، بازارهای سربسته و روباز و... هستند،ادامه داد: چگونگی اشتغال صنوف از چند روز گذشته به اتحادیه‌ها ابلاغ شده و در حال حاضر هم اکیپ‌های مشترک در  حال گشت‌زنی در شهر هستند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف کرمانشاه گفت: از فردا بسیج اصناف و بسیج پیشکسوتان هم در راستای نظارت بر کار صنوف به کمک ما می‌آیند، ولی ما از صنوف انتظار داریم خود همکاری لازم را در راستای تعطیل کردن داشته باشند ضمن اینکه حمایت‌های دستگاه قضایی هم داریم.

وی متذکر شد: اصناف از شیوع اپیدمی کرونا همچنان پا در رکاب بوده و همراهی لازم را داشته به مشکلات آن‌ها واقف هستیم، اصناف مشکلات مالی دارند که ان‌شاءالله این تدبیر لازم دولت را می‌طلبد تا مشکلات حل شود بدون تدبیر و بدون تعریف یک ساختار اقتصادی برای کاسبان این  تعطیلی‌ها، مشکل است.

پهلوانی در پایان، گفت: اولویت امروز حفظ سلامتی مردم است و اعمال این محدودیت‌ها هم برای قطع زنجیره انتقال است، انتظار داریم مردم هم همکاری لازم را داشته و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول