اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اقدامی دیگراز سپاه گچساران/ توزیع یک هزار بسته کمک معیشتی در هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج یک هزار بسته کمک معیشتی به خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

اقدامی دیگراز سپاه گچساران/ توزیع یک هزار بسته کمک معیشتی در هفته بسیج

سرهنگ سیدعلی اصغرنورایی نسب در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در گچساران  با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج امروز یک سازمان یا یک نهاد یا یک شخصیت حقوقی و حقیقی نیست، بلکه این شجره طیبه به برکت خون شهدایش شناخته می شود؛ بسیج یک فرهنگ، گفتمان و یک ایدئولوژِی اصیل در جهان بشریت است و حد و مرز نمی شناسد.

وی افزود: بسیجی بودن به ویژگی های والای اخلاص و تقوا بستگی دارد و در یک کلام بسیجی یعنی پیرو ولایت و مزین به نور رهبر.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران عنوان کرد:  بسیج در تمامی عرصه ها و به خصوص جنگ اقتصادی و جنگ نرم و دفاع بیولوژیک در حال انجام وظایف  از جمله در زمینه کمک معیشت، کمک مومنانه، گروه های جهادی و کمک به رفع محرومیت و خصوصا در زمینه کرونا همیار دستگاه های دیگر بوده است.

نورایی با بیان اینکه امسال برنامه‌های هفته بسیج  متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، بیان کرد:امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌های بسیج با محوریت سلامت برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج یک هزار بسته کمک معیشتی  به خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون هفت هزار و 50 بسته کمک معیشتی غذایی و بهداشتی در چهار مرحله به خانوارهای آسیب دیده و به افرادی که مشاغل خود را در این مدت از دست داده‌اند توزیع شد.

نورایی نسب خاطرنشان کرد: این بسته‌ها   شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه ، حبوبات و مرغ بوده که بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول