اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

۲۰۰ میلیارد تومان از اوراق مشارکت مترو وصول می‌شود

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت:بخشی از اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ مترو تا پایان هفته جاری به حساب شهرداری تهران واریز می شود.

۲۰۰ میلیارد تومان از اوراق مشارکت مترو  وصول می‌شود

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره سرانجام وصول اوراق مشارکت مترو اظهارداشت: در چند روز گذشته، شهردار تهران رایزنی‌های بسیاری با رئیس بانک مرکزی برای آزادسازی منابع مالی حاصل از اوراق مشارکت ۱۳۹۸ در مهلت دو هفته‌ای تعیین شده از سمت دولت، داشت که سرانجام بانک رفاه و معاونت مالی شهرداری تهران به توافقی فی مابین با یکدیگر رسیدند.

وی در ادامه افزود: باید معادل بخشی از املاک شهرداری تهران که در دفترخانه به وثیقه گذاشته شده، توسط بانک رفاه آزادسازی شود. همچنین به هر میزان که شهرداری وثیقه‌ها را تأمین کند، منابع مالی حاصل از اوراق مشارکت ۱۳۹۸، توسط بانک رفاه آزادسازی و به حساب شهرداری تهران واریز شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پایان گفت: امید است که در هفته جاری بخش نخست منابع مالی حاصل از اوراق مشارکت برابر با حدود ۲۰۰ میلیارد تومان آزاد شود.

امام بیان داشت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت ۱۳۹۸ برای توسعه مترو و اتوبوسرانی شهر تهران در آخرین روز از تیر امسال، با عاملیت بانک رفاه منتشر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول