اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبرهای خوب در روزهای سخت کرونا/ بازگشت واحدهای راکد و رونق تولید در کهگیلویه و بویراحمد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدها و کارخانجات صنعتی استان در این ایام تعطیل نشدند بلکه با اشتغال بیشتری به کار خود ادامه دادند.

خبرهای خوب در روزهای سخت کرونا/ بازگشت واحدهای راکد و رونق تولید در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حالا که کرونا چند ماهی است همه را از زندگی عادی دور کرده و با موج گسترده تعطیلی بازار، تلاش‌ها در راستای کنترل این بیماری است شنیده می‌شود برخی‌ها خسارت و ضرر و زیان فراوانی دیده‌اند و حتی ورشکست شده‌اند.

این روزهای بد به سراغ کارخانجات هم رفته و بدون شک کسب و کار آنها را دچار ضرر و زیان‌هایی کرده، اما در روزهای سخت کرونایی خبرهای خوبی از حال و روز تولید کهگیلویه و بویراحمد به گوش می‌رسد.

در همین خصوص سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایط تحریم‌ها و بیماری کرونا اقدامات و گام‌های موثری در حوزه تولید و بازگشت واحدها و کارخانجات صنعتی به چرخه تولید صورت گرفت.

وی عنوان کرد: شرکت سینره در این شرایط تعطیل که نشد هیچ بلکه خط تولید خود را گسترش و به تعداد کارگران اضافه کرد.

این مسئول بیان کرد: کارخانه الکل‌سازی یاسوح بعد از یک دهه وارد مدار تولید شد و کارخانه تولید اکسیژن هم فعال شد.

صمیمی‌دوست با بیان اینکه به دنبال راه‌اندازی فاز دوم کارخانه تولید اکسیژن در استان هستیم، افزود: با راه‌اندازی فاز دوم این کازخانه نیاز بیمارستان‌ها در خود استان‌ها تامین می‌شود و نیازی به سایر استان‌ها نداریم.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه‌ای دیگری که در اولویت داریم واحدهای تولیدی است که به زودی وارد مدار تولید می‌شوند و گزارش آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در پایان با بیان اینکه در این ایام و روزهای سخت واحدهای تولیدی تعطیل نشدند ، خاطرنشان کرد: اشتغال این واحدها در ایام کرونا بیشتر شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول