اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آغاز طرح راهداری زمستانه در 5 هزار کیلومتر از راه‌های استان گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آغاز طرح راهداری زمستانه در طول 5 هزار کیلومتر از انواع راه‌های استان همزمان با شروع فصل زمستان خبر داد.

آغاز طرح راهداری زمستانه در 5 هزار کیلومتر از راه‌های استان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی میقانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان گفت: در این طرح ۳۱۵ نیرو و عوامل راهداری و ۱۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین در قالب اکیپ‌ها و گشت‌های راهداری فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه برای سنگین در قالب اکیپ‌ها و گشت‌های راهداری فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: برای اجرای بهینه عملیات راهداری ۲۳ راهدارخانه مجهز و مقدار ۱۰ هزار تن شن و نمک در آنها ذخیره‌سازی شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: گشت‌های نظارتی و راهداری اداره کل به نام گشت‌های راه و ترابری در طول اجرای این طرح در محورها به ویژه محورهای کوهستانی و پرتردد حضور دارند و از قرارگاه عملیاتی حمل و نقل و راهداری زمستانه مستقر در اداره کل نظارت می‌شوند.
میقانی اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی حمل و نقل و راهداری زمستانه ۲۴ ساعت قبل از هر بارش و بحران نیروهای کشیک را ساماندهی کرده و در نقاط مشخص شده مستقر می‌کند و با هماهنگی مدیریت بحران استان و دستگاه‌های عملیاتی و امدادی دیگر، برنامه‌های عملیاتی گوناگون را در شرایط متفاوت اجرا خواهد کرد.
وی یادآور شد: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان با شماره تماس ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ و تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ در شبانه‌روز برای اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها و راهنمایی مسیرهای مناسب در خدمت کاربران جاده‌ای می باشد.
در طول ۵ هزار کیلومتر انواع راه گلستان بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر و ۶۹۶ گردنه برفگیر و کوهستانی وجود دارد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول