اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری 3 وبینار آموزشی بدنسازی و پرورش‌اندام

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم با اشاره به برنامه‌های آموزشی این هیات از برگزاری سه وبینار آموشی مربیگری ویژه ورزشکاران این هیات خبر داد.

برگزاری 3 وبینار آموزشی بدنسازی و پرورش‌اندام

سعید آمده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سه وبینار 25 امتیازی فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام به عنوان پیش‌نیاز مربیگری این دو رشته از 28 تا 30 آبان به شکل آنلاین برگزار شد و این دوره به واسطه اینکه داوطلبان مربیگری بدن‌سازی باید 75 امتیاز آموزشی از سمینارهای فدراسیون برای شرکت در آزمون نهایی مربیگری ارائه می‌کردند، الزامی بود.

وی اضافه کرد: تمامی افرادی که امتیاز آموزشی خود را ارائه نکرده بودند به شکل خودکار توسط هیات در این وبینارها ثبت‌نام شدند تا امتیاز آموزشی لازم برای آزمون نهایی را کسب کنند، در حالی که یکی از وبینارها با موضوع سیستم های تمرینی با رویکرد چربی سوزی توسط دکتر سیدمحمدصادق هاشمی تدریس شد.

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم افزود: همچنین وبینار اصول حجیم‌سازی عضلانی با موضوع نکات تمرینی و تغذیه‌ای و وبینار مهارت‌های مربیگری با تدریس استاد مهدی نورزاده برگزار شد و داوطلبان دوره مربیگری درجه سه بدن‌سازی و پرورش‌اندام در هر دو بخش آقایان و بانوان با کد کاربری و گذر واژه خود از مطالب ارائه شده در این وبینارها استفاده کردند.

وی در ادامه به تعطیلی باشگاه‌های اختصاصی این رشته به دلیل تمهیدات در نظر گرفته شده توسط ستاد مقابله با کرونا اشاره و عنوان کرد: متاسفانه شروع این ویروس آسیب‌ها و خسارات زیادی را به مدیران باشگاه‌های فعال در بدن‌سازی و پرورش‌اندام وارد کرده و بسیاری از آنها حتی از این فعالیت دست کشیده‌اند.

آمده تاکید کرد: قطعا باشگاه‌های بدن‌سازی و پرورش‌اندام نیز تابع تصمیم‌های ستاد مقابله با کرونا هستند و برای حفظ سلامت ورزشکاران و مخاطبان این رشته ورزشی ارزش زیادی قائل هستند، امیدوارم خیلی زود شاهد از بین رفتن این ویروس و بازگشتن جامعه به حالت عادی باشیم.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول