اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ارائه خدمت شماره‌گذاری اینترنتی خودرو در مرکز«میثم» در روزهای تعطیل کرونایی+ جزئیات

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با توجه به تعطیلی مراکز شماره‌گذاری در استان تهران، از ارائه خدمت تعویض پلاک به صورت کاملاً اینترنتی در مرکز شماره‌گذاری «میثم»خبرداد.

ارائه خدمت شماره‌گذاری اینترنتی خودرو در مرکز«میثم» در روزهای تعطیل کرونایی+ جزئیات

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص چگونگی نقل و انتقال خودرو در شهر تهران با توجه به شرایط قرمزکرونایی و تعطیلی تمام‌ مراکزشماره‌گذاری اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله باکرونا مبنی بر تعطیلی مراکز شماره‌گذاری در شهرهای قرمز، متقاضیان نقل و انتقال خودرو در شهر تهران با دانلود برنامه کاربردی پلیس من و تکمیل ثبت نام از طریق پلیس +10 شهر تهران و انجام فرایند نقل و انتقال در سامانه اینترنتی شماره‌گذاری که در برنامه کاربردی پلیس من بارگذاری شده، در ایام تعطیلات کرونایی مراکز به غیر از روزهای جمعه می‌توانند از خدمات شماره‌گذاری در مرکز میثم استفاده کنند. 

وی تصریح کرد: برای نقل و انتقال اینترنتی، وکالت پذیرفته نیست و حضور خریدار و فروشنده در مرکز تعویض پلاک الزامی است. همچنین خریدار و فروشنده باید حساب بانکی با رمز دوم و تلفن همراه هوشمند داشته باشند. 

وی با بیان این مطلب که شش دانگ خودرو باید به نام فروشنده باشد خاطرنشان کرد: ارائه خدمات نقل و انتقال به خودروهای سواری شخصی به زمان کمتر از ده دقیقه بدون پیاده شدن خریدار و فروشنده همراه با نوبت‌دهی اینترنتی انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول