اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

طائرپور: ۲ بازیکن آسیب‌دیده داشتیم/فرصت برای ریکاوری وجود ندارد

سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن گفت: برگزاری ۲ مسابقه پشت سرهم آسیب دیدگی بازیکنان را بیشتر می‌کند.

طائرپور: ۲ بازیکن آسیب‌دیده داشتیم/فرصت برای ریکاوری وجود ندارد

پریناز طائرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست مقابل نارسینا و برد مقابل نامی‌نو در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهارداشت: ما بازی سختی مقابله نارسینا داشتیم. با توجه به اینکه دو بازیکن ما در دیدار با نامی‌نو آسیب دیده بودند به همین دلیل نمی‌توانستند در بازی دوم خوب رقابت کنند.

وی افزود: بازی بدی نبود اما نارسینا بهتر بازی کرد و ما مسابقه را واگذار کردیم. ما با این تیم‌ها امسال بازی نداشتیم به همین دلیل تا بازیکنان راه بیفتند زمان می‌برد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن خاطرنشان کرد: بعد از بازی سنگین مقابل نامی‌نو، بدن بازیکنان ما برای مسابقه دوم نمی‌کشید از طرفی نارسینا دو بازیکن خارجی یک آمریکایی و یک روس که مقیم ایران است جذب کرده بود.

طائرپور با اشاره به آسیب دیدگی بازیکنان یادآور شد: دو بازی پشت سر هم داشتیم که بازی‌های سنگینی هم بودند. در این صورت فرصت برای ورزشکار فراهم نمی‌شود تا بتواند ریکاوری کند. ای کاش بین مسابقات یک روز فاصله بود اما می‌دانم چون سالن نیست و همین طور به خاطر کرونا، مسابقات به این شکل برگزار می‌شود.

سرمربی گروه بهمن عنوان کرد: ما امسال بدشانسی آوردیم؛ سنتر تیم کرونا گرفت و به مدت یک ماه نبود، ۳ بازیکن هم از قبل کرونا گرفته بودند. همه نگاه‌ها به تیم ماست چون سال گذشته قهرمان شده بودیم اما این اتفاق برای همه ممکن است رخ دهد.

وی با بیان اینکه تیمش ۳ بازی سخت در لیگ انجام داده تصریح کرد: بازی اول ما با مهرام بود که مسابقه سنگینی داشتیم اما بقیه تیم‌ها مسابقات متوسطی داشتند. ما در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. از طرفی یک تیم هم به ما اضافه شد. نارسینا تیم جدیدی بود که به لیگ آمد و در گروه ما قرار گرفت. من حتی به این موضوع اعتراض کردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول