اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«قره نی» با موضوع بمباران شیمیایی سردشت اجرا می شود

نمایش «قره نی» به کارگردانی محمدعلی جلیلی با موضوع بمباران شیمایی سردشت به اجرا می رسد.

«قره نی» با موضوع بمباران شیمیایی سردشت اجرا می شود

«محمدعلی جلیلی» مدیر کانون فرهنگی و هنری شهیدچمران  و کارگردان نمایش «قره نی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت:نمایش قره نی به نویسندگی سیروس همّتی و کارگردانی بنده و با بازی بازیگران زبده و باتجربه تئاتر سیروس کهوری نژاد، هاشم روحانی، سپیده پهلوان زاده، مریم عسگری، محمدعلی جلیلی، امیرحسین قاسمی، احسان عاصی، ابولفضل وردی، امیرعلی جلیلی، الیکا لایقی و با موضوع بمباران شیمیایی سردشت تولید شده است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با حمایت مالی و معنوی ارگان های حامی آثار دفاع مقدّس و موضوعات ارزشی و پس از بهبود شرایط کرونایی بتوانیم در یکی از سالن های تئاتر این نمایش را جهت اجرای عموم به روی صحنه ببریم.

جلیلی در ادامه افزود: این تئاتر در شرایط سخت و خطرناک ایّام همه گیری کرونا و با رعایت کلیه موازین پروتکل  بهداشتی  وزارت بهداشت در بیش از چهل جلسه تمرین آماده شده و بازیگران پیشکسوتی همچون هاشم روحانی و سیروس کهوری نژاد و همچنین سپیده پهلوان زاده و مریم عسگری در آن به ایفای نقش می پردازند که امیدوارم در اوّلین فرصت اجرای عمومی داشته باشد.

به گزارش فارس، تولید تئاتر قره نی با موضوع بمباران شیمیایی سردشت در سال ۶۶ توسط کانون تخصصی تئاتر شهید چمران به مناسبت هفته بسیج آماده اجرا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول