اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

توزیع روغن موتور و لاستیک از امروز در پایانه بار زاهدان آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده در راستای حمایت از رانندگان و مالکین ناوگان حمل و نقل باری برون شهری توزیع روغن موتور با نرخ مصوب نیز علاوه بر لاستیک از اول آذرماه در محل پایانه بار زاهدان آغاز شد.

توزیع روغن موتور و لاستیک از امروز در پایانه بار زاهدان آغاز شد

 ایوب کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با بیان اینکه حمل و نقل به شکلی گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و خدمات جریان داشته و نقش مهمی در چرخه اقتصاد دارد، اظهار کرد: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه لاستیک و روغن موتور محصول بسیار پر مصرف برای رانندگان است، ادامه داد: با پیگیری های انجام شده در راستای حمایت از رانندگان و مالکین ناوگان حمل و نقل باری برون شهری توزیع روغن موتور با نرخ مصوب نیز علاوه بر لاستیک از اول آذرماه در محل پایانه بار زاهدان آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: رانندگان حمل و نقل جاده ای استان می توانند هرگونه انتقاد، نظر و پیشنهاد خود را از طریق سامانه تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ به این اداره کل انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول