اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ابراهیمی: قلعه‌نویی از زیرتوپ زدن بدش می‌آید/ هنوز بدنمان درد می کند

کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در ایران ندیده بودم کادرفنی یک تیم به بازیکنان بگوید اصلا زیر توپ نزنید.

ابراهیمی: قلعه‌نویی از زیرتوپ زدن بدش می‌آید/ هنوز بدنمان درد می کند

علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی شب گذشته گل‌گهر مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: تیم ما خیلی سرحال است اما هنوز دست و پا و بدنمان به خاطر بازی روی چمن مصنوعی درد می‌کند. در نیمه اول اذیت شدیم و به مشکل خوردیم اما در نیمه دوم بچه‌ها عادت کردند و بازی را در اختیار خودمان گرفتیم. 

دربی کرمان از بازی با سپاهان سنگین‌تر بود

وی افزود: می دانستیم مس رفسنجان تیم خوبی است و در صحبت‌هایی هم که قبل از بازی داشتیم، گفتیم که این دیدار از بازی با سپاهان سنگین‌تر است. واقعا همینطور بود. چمن مصنوعی و انگیزه خیلی زیاد حریف کارمان را سخت کرد. در نیمه اول سعی کردیم بازی را اداره کنیم اما در نیمه دوم فوق‌العاده کار کردیم و توانستیم به برد برسیم.

کاپیتان تیم گل‌گهر با اشاره به کیفیت تیم حریف تصریح کرد: آن‌ها هم تیمی بودند که دوست داشتند روی زمین بازی کنند. اگر بازی روی چمن مصنوعی برای ما مشکل بود، برای آن هم مشکل بود. ولی حریف از شرایط میزبانی خودش استفاده کرد. چون بیشتر روی این زمین تمرین داشتند، از ما راحت تر کار کردند. بازی روی چمن مصنوعی برای ما خیلی سخت بود اما خدا کمک کرد و توانستیم دست پر از زمین خارج شویم.

با مدافعین تیم مثل برادریم و یک دروازه‌بان بزرگ هم پشت سرمان داریم

ابراهیمی در مورد اینکه امسال پخته‌تر و با آرامش بهتری در خط دفاع گل‌گهر بازی می‌کند، گفت: خط دفاعی ما سال‌های قبل هم خوب کار می کرد اما امسال چون دو سه بازیکن با تجربه کنارم هستند و پشت سرم هم یک دروازه بان بزرگ بازی می‌کند، راحت‌تر می‌توانم کار کنم و خودم را نشان بدهم. اطمینان خاصی به خط دفاعی و دروازه‌بان تیم دارم. به جز مسائل فنی و تاکتیکی، در خط دفاع باید بین بازیکنان رفاقت و برادری باشد. من با مدافعین کنارم مثل برادریم. با جان و دل برای هم بازی می‌کنیم و پشت سر ما هم علیرضا حقیقی است که احتیاج به تعریف ندارد. فکر می‌کنم این مساله بیشترین کمک را در خط دفاعی به ما می کند.

امیدوارم منشا آقای گل شود

وی در مورد گلزنی‌های منشا در هر دو بازی قبلی عنوان کرد: برای منشا حاشیه‌هایی ایجاد شد و او را اذیت کردند اما الان شرایط خوبی دارد و با گلزنی‌هایش پاسخ خوبی به حاشیه‌ها می‌دهد. تمام تیم زحمت می کشند و منشا هم توپ ها را گل می‌کند. امیدوارم این روند برایش ادامه‌دار باشد تا آقای گل لیگ شود. او واقعا بازیکن بزرگی است.

همه از تعطیلات لذت می‌بردند، ما سختی کشیدیم

کاپیتان گل‌گهر در خصوص اینکه به نظر می‌رسد این تیم با کیفیتی که از خودش نشان داده، مدعی کسب سهمیه و حتی قهرمانی هم باشد، گفت: الان هفته دوم است و تیم‌ها هنوز شکل نگرفته‌اند. از الان نمی‌توانیم بگوییم سهمیه می‌گیریم یا قهرمان می‌شویم. بازی به بازی با تفکرات امیر قلعه‌نویی جلو می‌رویم. هر بازی برایمان یک فینال است. تیم آسان در لیگ برتر نداریم و همه در یک سطح هستند. ما چون تمریناتمان را زودتر شروع کردیم، از نظر بدنی و هماهنگی از بقیه جلوتر هستیم. یک ماه زودتر از بقیه کارمان را شروع کردیم و زمانیکه همه از تعطیلاتشان لذت می بردند ما واقعا سختی کشیدیم. الان هم مزد آن یک ماه را می‌گیریم. ان شاالله هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. 

مربیان نباید فقط به دنبال نتیجه باشند

ابراهیمی در مورد نقش کادر فنی گل‌گهر در بازی تماشاگرپسند این تیم تصریح کرد: در ایران ندیده بودم کادر فنی یک تیم به بازیکنان بگوید اصلا زیر توپ نزنید. این خیلی خوب است و کلاس کاری فوتبال و مربیان ایران را نشان می‌دهد که اگر بخواهند به بازیکنانشان اعتماد کنند، فقط به دنبال نتیجه نباشند و از تیم بازی رو به جلو بخواهند، می‌شود زیبا و چشمگیر بازی کرد. 

وی افزود: قلعه نویی از زیر توپ زدن بدش می‌آید و پتانسیل بازی زمینی را هم در تیمش دارد. شاید به غیر از خودم، بقیه بچه‌ها روی زمین بازی می‌کنند. یعنی فوتبالیست‌هایی هستند که فقط باید از آن ها روی زمین بازی بگیرید. فکر نمی‌کنم تیم ما روی هوا خیلی جواب بدهد. امسال این شرایط را داریم. البته تیم های دیگری هم هستند که این سبک را دارند اما به نظرم ما هماهنگ‌تر هستیم. 

قلعه‌نویی از تعطیلی خوشش نمی‌آید

مدافع بومی گل‌گهر در مورد برگزاری دربی کرمان در لیگ برتر عنوان کرد: قبلا در لیگ یک دربی کرمان را تجربه کرده بود. می‌دانستم بازی حساسی داریم. مربی آن‌ها را می‌شناختم. محمد ربیعی مربی خیلی باهوشی است. بازیکنان خیلی خوبی هم داشتند. این تیم می‌تواند حتی جزو 5-6 تیم بالایی جدول باشد و برای آن‌ها خیلی احترام قائلم. شاید تنها معضلشان چمن مصنوعی باشد.

ابراهیمی ادامه داد: این بازی حساسیت‌های خاص خودش را داشت اما بچه‌های ما خیلی حرفه‌ای بودند. توانستیم جو را کنترل کنیم و سه امتیاز را بگیریم. آرزوی قلبی من این است که مس رفسنجان هم که برای استان خودم است، نتایج خوبی بگیرد و سهمیه کرمان در لیگ برتر حفظ شود.

کاپیتان گل‌گهر در مورد اینکه آیا سرمربی برای بازیکنان استراحتی در نظر گرفته، اظهار داشت: امیرقلعه‌نویی از تعطیلی خوشش نمی‌آید و تحت هیچ شرایطی حاضر نیست تمرینات تیم را تعطیل کند. ما به سیرجان برگشتیم و تمرین می‌کنیم چون طبق برنامه باید در این هفته با فولاد بازی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول