اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

رحیم نوروزی: «پس از باران» سکوی پرتابم به دنیای هنر بود/ حضور متفاوت در «خانه امن»

رحیم نوروزی ایفاگر نقش «فرخ» در سریال «پس از باران» گفت: بازی در این نقش سکوی پرتاب من به دنیای هنر بود.

رحیم نوروزی: «پس از باران» سکوی پرتابم به دنیای هنر بود/ حضور متفاوت در «خانه امن»

به‌گزارش خبرگزاری فارس، رحیم نوروزی بازیگر نقش فرخ در سریال «پس از باران»، به‌بهانه بازپخش این سریال در کانال فارسی این شبکه، با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

وی گفت: زمانی که فیلمنامه سریال «پس از باران» به دستم رسید، تئاتر کار می‌کردم و گویا بازی من را در تئاتر دیده بودند که سریال «پس از باران» به من پیشنهاد شد. وقتی فیلمنامه را خواندم از همان ابتدا مشخص بود این سریال، سریال متفاوت و پرطرفداری می‌شود؛ زیرا هم تیم کارگردانی خوب بود، هم فیلمنامه از همان ابتدا قوی نوشته شده بود و هم اینکه تمام عوامل چه در مقابل دوربین چه در پشت دوربین به خوبی چیده شده بودند.

نوروزی که قرار است در سریال «خانه امن» با بازی متفاوتی ظاهر شود، بازی در نقش فرخ را سکوی پرتابش به دنیای هنر دانست و اظهار کرد: زمانی که فیلمنامه را به من دادند نگفتند کدام نقش برای من است. من در آن دوران جوان بودم و چند نقش از جمله نقش غلام را به من پیشنهاد دادند. برای من هم مهم این بود که نقشی داشته باشم که بتوانم توانایی‌های خودم را نشان بدهم. نقش فرخ برای شروع خیلی مناسب به نظر می رسید و باعث شد در میان مردم شناخته شوم.

بازیگر نقش فرخ در این سریال در پاسخ به این سؤال که اگر به بیست سال قبل برگردید، باز هم همین نقش را می‌پذیرید، گفت: قطعا من نقش فرخ را باز هم انتخاب می‌کردم. به نظرم فرخ مشکلات درونی داشت و یک سری عقده که نشان دادن آن عقده‌ها برای بازیگر چالش است. من نقش فرخ را دوست دارم. به نظرم بیشتر از ذات بد که خیلی‌ها فکر می‌کنند فرخ بدجنس است، فرخ از مشکلات روحی رنج می‌برد و احساس تنهایی می‌کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول