اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فعالیت 52 قرارگاه حافظان سلامت در شهرستان لنجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به راه‌اندازی و فعالیت ۵۲ قرارگاه شهید سلیمانی محله محور در لنجان تشریح کرد: این قرارگاه‌های سلامت‌محور با سه هدف ویژه فعالیت‌های خود را آغاز کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به توصیه فردی و همگانی در سطح جامعه برای رعایت بهداشت و استفاده از ماسک اشاره کرد.

فعالیت 52 قرارگاه حافظان سلامت در شهرستان لنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حمیدرضا محمدی فشارکی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: در پیش بودن پنجم آذرماه، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، و هفته گرامیداشت بسیج نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که بنده به‌نوبه خود این روز بزرگ را به آحاد ملت شریف ایران عزیز به‌ویژه خیل عظیم بسیجیان مخلص، سلحشور و دریادل تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان از اجرایی شدن بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در شهرستان لنجان و در هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: در این هفته بزرگ هم توفیق خدمت به مردم در عرصه‌های مختلفی همچون رزمایش کمک مؤمنانه، اهداء جهیزیه به زوج‌های نیازمند، تجلیل از کادر درمان مقابله با ویروس منحوس کرونا و برنامه‌های خدمت‌رسانی برای محرومان جامعه را روزی بسیجیان ما قرارداد.

وی خاطرنشان کرد: پیش ‌از این بالغ‌بر ۸ سری جهیزیه به زوجین نیازمند شهرستان لنجان اختصاص داده‌ شده بود که در هفته بسیج ۱۰ سری جهیزیه هم به دیگر عزیزان کم برخوردار اختصاص پیدا خواهد کرد.

محمدی از ساخت دو باب مسکن برای دو خانواده کم برخوردار در شهرستان لنجان و در هفته بسیج خبرداد و تشریح کرد: با کمک بسیجیان و گروه‌های جهادی مراحل ساخت دو باب منزل برای این عزیزان آغاز خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با توجه به نقش‌آفرینی بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی و کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند یادآور شد: در هفته بسیج شاهد بسته‌بندی و توزیع بیش از هزار و دویست بسته کمک مؤمنانه در بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه در لنجان خواهیم بود.

وی با اشاره به راه‌اندازی و فعالیت ۵۲ قرارگاه شهید سلیمانی محله محور در لنجان تشریح کرد: این قرارگاه‌های سلامت‌محور با سه هدف ویژه فعالیت‌های خود را آغاز کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به توصیه فردی و همگانی در سطح جامعه برای رعایت بهداشت و استفاده از ماسک اشاره کرد.

محمدی تصریح کرد: بهره‌گیری از فضای مجازی و تولیدات رسانه‌ای دیجیتال برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین کمک مؤمنانه و بصیرت‌افزایی در سطح جامعه و راه‌اندازی پویش نصب تمثال شهید بر درب خانه‌ها از دیگر برنامه‌های مهم قرارگاه شهید سلیمانی در شهرستان لنجان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم کریمه اهل‌بیت(ع) در لنجان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در لنجان برشمرد و افزود: اندوخته بسیار عظیمی پیش روی جوانان این مرز و بوم قرار گرفته که با بهره‌گیری و الگو قرار دادن این دستاوردها می‌توان این پیچ تاریخی عظیمی که در آن قرار داریم را به‌سلامت عبور کنیم، ازجمله این دستاوردها خون پاک شهدایی است که میهن آن‌ها را در آغوش کشیده است.

وی در پاسخ به این سؤال که نقش بسیج در تصمیم‌های اخیر مسؤولان در کنترل وضعیت بازار برای مقابله با کرونا چیست، متذکر شد: بسیج قرار نیست دخالتی در شرح وظایف دیگر نهادها مانند اصناف و نهادهای نظارتی داشته باشد، در این جلسات بنا شد بسیج همچون گذشته در کنار رزمایش‌هایی که دارد در کشف انبارهای غیرمجازی که کالاهای اساسی را احتکار کرده‌اند ورود پیداکرده و مانع از سوءاستفاده افراد در این شرایط شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول