اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

چه کسی باید وزیری که ۷ سال خانه‌سازی برای مستضعفان را تعطیل کرد به دادگاه بکشاند؟

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در واکنش به تخریب خانه بانوی بندرعباسی تاکید کرد: چه کسی باید وزیری که ۷ سال خانه‌سازی برای مستضعفین که وظیفه قانونی دولت جمهوری‌اسلامی‌ است را تعطیل کرد به دادگاه بکشاند!؟

چه کسی باید وزیری که ۷ سال خانه‌سازی برای مستضعفان را تعطیل کرد به دادگاه بکشاند؟

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به رئیس دستگاه قضا پیرامون تخریب خانه بانوی بندرعباسی نوشت: این چگونه عدالتیست که تیغش برای پیرزنی کوخ‌نشین، بُرَّنده و  بی‌ملاحظه است اما برای آقازاده‌ای، در مقام پدری مهربان و دایه‌ای دلسوز است! 

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول اللَّه صلی الله علیه و آله:
«مَنْ شَهِدَ رَجُلًا ینادی یا مُسْلِمینَ فَلَمْ یجِبْهُ فَلَیسَ بِمُسْلِمٍ»
کسی که شاهد دادخواهی مسلمانی باشد و به وی پاسخ ندهد، مسلمان نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی
رئیس محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم 

حادثه رخ داده در بندرعباس احساسات ملتی را جریحه‌دار کرده که سال ۵۷ در برابر ظلم و استبداد و نابرابری پهلوی قیام کردند و سال‌های بعد نیز در برابر ظلم و استکبار بزرگ گردن‌کشان تاریخ ایستاده‌اند.

حضرت آیت‌الله هم اکنون نوبت به آزمون سخت قوه‌قضاییه رسیده است، چشم‌ها به قوه‌قضائیه خیره شده و گوش‌ها به دهان شماست!

این چگونه عدالتیست که تیغش برای پیرزنی کوخ‌نشین، بُرَّنده و  بی‌ملاحظه است اما برای آقازاده‌ای، در مقام پدری مهربان و دایه‌ای دلسوز است! 

این یکی اگر خلاف کند باید بلافاصله حکم مجازاتش اجرا شود و برای آن یکی باید چندین ماه مذاکره فشرده انجام شود تا حضرات رضایت دهند ملکشان روزانه ۱ سانتی‌متر تخریب شود و خدای ناکرده روح لطیفشان خدشه‌دار نشود!

قانون و عدالت  حکم می‌کند دولتمردانِ گزافه‌گو و مسئولین‌ نهادهای حامی مستضعفان را که فقط در تریبون‌ها خادم ملت هستند، به دادگاه بکشانید و بازخواست کنید که چرا متن صریح اصل سی و یکم قانون اساسی را سالهاست معطل سیاسی‌کاری و ندانم‌کاری خود کرده‌اند؟! 

چه کسی باید وزیر مستکبر و گردن‌کشی را که ۷ سال خانه‌سازی برای مستضعفین را که وظیفه قانونی دولت جمهوری‌اسلامی‌است تعطیل کرد به دادگاه بکشاند!؟ 

وزیری که هم‌اکنون طلبکارانه در جراید مصاحبه می‌کند و مدعی ساختن کشوری جدید است! وای به آن کشور و وای به آن مردم!

چه کسی باید به رفتار فاجعه‌بار ماموران شهرداری رسیدگی کند؟ مامورانی که گویا شرط ورودشان به شهرداری‌ها تعطیلی انسانیت و وجدان است، روزانه ده‌ها فیلم از برخورد غیرانسانی این ماموران با مردمی که عمده‌شان محرومین کشورند منتشر می‌شود و هزینه‌ی اجتماعی گزافی را بر دوش رنج‌دیده جمهوری اسلامی سوار می‌کند.

نهادهایی که به اسم مستضعفین و امام مستضعفین شکل گرفته‌اند کجا هستند که زنی باید در لجنزاری کوخی چند متری بسازد و برای تخریب این کوخ خودش را بسوزاند! کجاست بنیاد مسکن؟ کجاست بنیاد مستضعفان؟ کجاست کمیته امداد امام خمینی(ره)؟ کجاست ستاد اجرایی فرمان امام(ره)؟ چه کسی باید از این‌ها حساب بکشد؟!

رئیس دستگاه قضا! کاخ‌های مستکبرین سال ۵۷ را تسخیر کردند که کوخ‌ها را آباد کنند یا خود در آن بنشینند و ملت را به دعوای ساختگیشان با یکدیگر مشغول کنند؟ 

بدانید که امروز چشم امید مردمی که سالهاست با خون خود از انقلابِ امامِ محرومان و مستضعفان دفاع کرده‌اند به شما دوخته شده تا حقِ ناحق شده‌شان را بستانید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول