اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در دو شهر قرمز گیلان/تعطیلی ۲ هفته‌ای آموزشگاه‌های رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به تعطیلی مراکز تعویض پلاک در دو شهر قرمز استان گیلان گفت: این تعطیلی در دو شهر رودبار و رشت از امروز تا اطلاع ثانوی ادامه داشته و پیام لغو مراجعه به مراکز تعویض پلاک در این دو شهر به‌نوبت گیرندگان اینترنتی ارسال می‌شود.

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در دو شهر قرمز گیلان/تعطیلی ۲ هفته‌ای آموزشگاه‌های رانندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های قرمز استان تعطیل است، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت دو شهر رشت و رودبار در استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی بوده و مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک آنان تعطیل بوده و کسانی که برای انجام امور مربوط به پلاک خود نوبت اینترنتی دریافت کردند پیام لغو مراجعه به شماره‌های همراه آنان ارسال می‌شود.

وی با اشاره به مدت‌زمان تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز استان گیلان افزود: این تعطیلی بنا بر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام‌شده و از اول آذر تا اطلاع ثانوی مراکز تعویض پلاک در شهرستان رشت و رودبار تعطیل و ادامه فعالیت منوط به تغییر شرایط این دو شهر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اذعان به اینکه از لغو وکالت‌نامه رو به اتمام خودروها در شهرستان‌های رشت و رودبار جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: صاحبان این خودروها با مدارک به مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های رشت و رودبار مراجعه و با هماهنگی پلیس از لغو وکالت‌نامه آن‌ها تا بازگشایی دوباره مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز جلوگیری شود.

طالبی با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط آموزشگاه‌های راهنمایی رانندگی افزود: تمامی مراکز آموزش راهنمایی رانندگی در تمامی شهرهای استان گیلان از امروز به مدت دو هفته تعطیل بوده و کلاس‌های عملی مربیان و همچنین آزمون‌های رانندگی در سطح شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول