اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هشدارهای کرونایی امام جمعه کهگیلویه؛کارت دعوت‌ به مرگ در عروسی‌ها/دورهمی‌های تمجیدی به کنترل کرونا کمک نمی‌کند

امام جمعه کهگیلویه با انتقاد از برگزاری عروسی‌های کرونایی در شهرستان گفت: از دادستان می‌خواهم با صاحبان این مجالس به شدت برخورد کند.

هشدارهای کرونایی امام جمعه کهگیلویه؛کارت دعوت‌ به مرگ در عروسی‌ها/دورهمی‌های تمجیدی به کنترل کرونا کمک نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در شورای سلامت شهرستان با بیان اینکه امروز در شرایط جنگ قرار داریم اما هنوز در باور برخی مسؤولان و مردم گنجانده نشده است، اظهار داشت: اعمال همه محدودیت‌های کرونایی باید با جدیت و قاطعیت انجام شود.

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: در برخورد با متخفان صنفی گاهی جدیت وجود ندارد و تعطیلی صنوف با تبعیض روبرو است اینها بررسی و دقت شود.

وی با بیان اینکه مدیران جلسات تمجیدی دورهمی را تمام کنند، افزود: وضعیت به گونه‌ای است که اگر کنترل نشود فاجعه به بار می‌آید همه خود را مسؤول و موضف به همکاری در اجرای برنامه‌ها و دستورالعمل‌ها بدانیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: رفتار مسؤولان بر همکاری مردم تأثیر دارد وقتی مسؤولی در تجمعات و مراسمات غیر ضروری شرکت دارد یعنی به مردم می‌گوید خبری نیست مردم نیز با سهل انگاری از قضیه عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌های متناقض نیز مردم را دچار سردرگمی می‌کند، تصریح کرد: برخی با مصاحبه‌های غیر تخصصی کرونا را فضای جولان سیاسی کرده‌اند! اجازه دهید مسؤول متخصص در این زمینه مصاحبه و اظهارنظر کند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با انتقاد از بی‌توجهی صاحبان مجالس عروسی و عزاداری نسبت به وضعیت قرمز کرونایی گفت: مراسمات فاتحه خوانی و عروسی زحمات چند ماهه را به باد داده است.

وی ادامه داد: روز گذشته در مسیر چاروسا عروسی با جمیعیت بیش از 300 نفر در حال برگزاری بود این چه وضعی است؟ جلساتی برگزار می‌شود مصوبه‌هایی شکل می‌گیرد اما برای اینکه رقاصی خلاف شرع و نوازندگی عده‌ای تعطیل نشود از مصوبه می‌گذرند.

وی همچنین بی‌توجهی دفاتر ثبت ازدواج را متذکر شد و گفت: دادستان در این موارد انقلابی ورود کند کار از نصیحت و توصیه گذشته باید با قوه قهریه برخورد صورت گیرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تأکید کرد: روحانیون، رسانه‌ها، اساتید و کارشناسان در این جنگ کمک کنند با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی واقعیات را به مردم برسانند امروز مهمترین معروف نهی از منکرهای کرونایی است.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: کارت دعوت‌ عروسی‌ها دعوت به مرگ است یعنی جان جامعه برایش اهمیت ندارد اینچنین افرادی زندان رفتن‌شان هم نباید اهمیت داشته باشد.

وی نسبت به شلوغی مطب پزشکان، دفاتر ازدواج و طلاق و کافی‌شاپ‌ها هشدار داد و گفت: متاسفانه دورکاری مدیران نیز تفریحی شده است کارمند سر کار نمی‌آید اما در حاشیه رودخانه مارون تفریح کبابی راه انداخته است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: برخی از مدیران بی‌خیال‌اند مدیری که نسبت به جامعه بی‌تفاوت باشد حق مسئولیت در جمهوری اسلامی ندارد امروز همه باید تعارف را کنار بگذاریم از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای مقابله با بیماری استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول