اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجتمع آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی ملایر بعد از 7 سال پیگیری افتتاح شد

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از افتتاح مجتمع آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی ملایر بعد از پیگیری‌های هفت ساله و با اعتبار 7 میلیاردی خبر داد.

مجتمع آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی ملایر بعد از 7 سال پیگیری افتتاح شد

حجت‌الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مجتمع آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی ملایر اظهار داشت: این مجتمع یکی از مطالبات عمده و مهم شهرستان و اهالی روستای علی‌آباد دمق و روستاهای همجوار بود که با پیگیری‌های مستمر راه‌اندازی شد.

وی افزود: تاکنون اعتباری حدود هفت میلیارد تومان برای اجرای مجتمع آبرسانی علی‌آباد دمق از توابع بخش جوکار ملایر هزینه شده است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه تصریح کرد: با راه‌اندازی این مجتمع آب شرب روستاهای کوسج‌خلیل، ده‌شاکر، زیرآبیه، حسین‌آبادشاملو، دهنو علی‌آباد، قشلاق‌دهنو و علی‌آباد دمق تامین خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان ادامه داد: در منطقه وسیع دشت مورد نظر برای احداث مجتمع، چهار حلقه چاه حفر شد و حدود ۱۲ کیلومتر خط انتقال، یک ایستگاه پمپاژ آب، تجهیزات برق و دیگر امکانات ضروری ایجاد شده است.

حجت الاسلام آزادیخواه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های شرکت آب و فاضلاب همدان و ملایر، فرمانداری ویژه ملایر، بخشداری جوکار و اهالی روستای علی‌آباد و دیگر روستاهای همجوار گفت: هم اکنون آب شرب در حال پمپاژ برای روستاهای زیرپوشش این مجتمع است.

نماینده مردم ملایر گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا سال ۹۲، از مجموع ۵۷ مجتمع آبرسانی روستایی در استان همدان تنها یک مجتمع سهم شهرستان ملایر بود که با رایزنی و پیگیری‌های انجام شده، سال گذشته از ۱۱ مجتمع آبرسانی روستایی مصوب در کل کشور، ۲ مجتمع آبرسانی به این شهرستان تعلق گرفت.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول