اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تاکسی‌های سطح شهر مشهد هوشمند می‌شوند

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از هوشمندسازی ۱۱ هزار تاکسی در سطح شهر طی مدت زمان ۱۸ ماه خبر داد.

تاکسی‌های سطح شهر مشهد هوشمند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، مهدی حاتمی ابراز کرد: به همت معاونت اقتصادی شهرداری، سازمان تاکسیرانی شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد پروژه هوشمند سازی تاکسی های شهرداری مشهد در راستای ارتقای کیفیت خدمات تاکسی های شهری و بهبود فرایند مدیریت و نظارت  تعریف و در دستور کار قرارگرفت. 

وی افزود: این پروژه که با همکاری بخش خصوصی تامین مالی و اجرا خواهد شد، در بخش های اصلی آن سیستم محاسبه نرخ، مانیتورینگ، سیستم متمرکز نرم افزاری و مالتی مدیا، سیستم ارتباطی چندمنظوره، بسترهای مختلف پرداخت الکترونیک و بستر پخش پیام های شهروندی و تبلیغاتی پیش بینی شده است. 

حاتمی ضمن اشاره به خدمات رسانی گونه های مختلف تاکسی در سطح شهر مشهد به شهروندان، بیان کرد: استقرار این سیستم امکان ایجاد توازن مکانی و زمانی در سرویس دهی، ارتقای درآمدزایی تاکسی رانان و نیز بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان عزیز در این حوزه را فراهم  خواهد آورد.

وی در ادامه گفت: پروژه مذکور با برآورد اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال در‌ مدت زمان ۱۸ ماه تکمیل خواهد شد و بر این اساس بیش از ۱۱ هزار تاکسی در سطح شهر هوشمند سازی می شود.

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب فراخوان معاونت اقتصادی منتشر شده است که اطلاعات آن از طریق سایت معاونت به آدرس www. Eco.mashhad.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول