اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پیگیری فارس نتیجه داد| واکنش سازمان بازرسی به گزارش «بمب‌های ساعتی در بوشهر»

سازمان بازرسی کل کشور ضمن قدردانی از گزارش خبرگزاری فارس، از ورود به پرونده بمب‌های ساعتی در اسکله‌های بوشهر و هشدار به شرکت نفت خبر داد.

پیگیری فارس نتیجه داد| واکنش سازمان بازرسی به گزارش «بمب‌های ساعتی در بوشهر»

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، 27 آبان‌ماه بود که این خبرگزاری اقدام به تهیه گزارشی در خصوص تهدیدات نبود کارت سوخت برای شناورهای صیادی و انتشار ویدئویی با عنوان «بمب‌های ساعتی در اسکله‌های بوشهر» کرد. مدیرعامل اتحادیه تعاونی لنج‌داران اسکله صلح آباد بوشهر در این باره گفته بود: صیادان بوشهری به دلیل نبود کارت سوخت مجبورند که سهمیه یک هزار لیتری بنزین خود را یکجا تحویل گرفته و به‌ناچار در انبار اسکله و منزل ذخیره کنند. در این صورت هر لحظه ممکن است که براثر یک بی‌احتیاطی، حادثه انفجار انبارهای نگهداری سوخت رخ دهد.

 

 

پس از انتشار این گزارش ویدئویی، سازمان بازرسی کشور، ضمن تقدیر از خبرگزاری فارس در راستای پیگیری مشکلات مردم، با ارسال نامه‌ای به شرکت پخش فراورده‌های نفتی بر اصلاح شیوه تحویل سهمیه سوخت شناورهای صیادی و تسریع صدور کارت سوخت الکترونیکی هشدار داد.

در این نامه آمده است: «ضمن تشکر از انعکاس مشکلات مردمی و سوء جریانات در آن رسانه، احتراماً به اطلاع می‌رساند عطف به گزارش ویدئویی با عنوان بمب‌های ساعتی در اسکله‌های بوشهر، این موضوع در دستور کار بازرسی کل استان بوشهر قرار گرفت و طی بازرسی میدانی، به تأیید بازرسان رسید.»

در ادامه آمده است: «در همین راستا بازرس کل استان، طی یک نامه هشداری خطاب به شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه بوشهر، بر رعایت دستورالعمل‌های مربوطه و عنداللزوم انجام اقدامات اصلاحی لازم از جمله صدور کارت الکترونیکی جهت تخصیص سهمیه سوخت ماهیانه به‌صورت تدریجی تأکید کرده است.»

در پایان این نامه آمده است: «لازم به ذکر است طبق ماده 10 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، دستگاه‌ها موظف به اجرای پیشنهادات هیئت بازرسی هستند و عدم اجرای آن‌ها موجب عمل غیرقانونی بوده و در صورت استنکاف مسؤولان مربوطه، از انجام پیشنهادات و احراز آن در دادگاه صالح، مشمول مجازات حبس از سه ماه و یک روز تا 6 ماه یا انفصال موقت از خدمات دولتی و عمومی از سه ماه تا یک سال خواهد بود».

 


انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول