اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اعمال محدودیت‌ها در فارسان با وضعیت قرمز/ حضور مردم در آرامستان‌ها 50 درصد کاهش یافت

فرماندار شهرستان فارسان با بیان اینکه محدودیت‌های حضور در آرامستان‌ها به همه‌ نقاط شهری و روستایی شهرستان اعلام شده است، گفت: حضور مردم در آرامستان‌ها ۵۰ درصد کاهش یافت.

اعمال محدودیت‌ها در فارسان با وضعیت قرمز/ حضور مردم در آرامستان‌ها 50 درصد کاهش یافت

مرداس طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان فارسان برگزار و هماهنگی‌های لازم در خصوص اعمال محدودیت‌ها برای کلیه دستگاه‌ها تشریح شد و این محدودیت‌ها در حال اجراست.

فرماندار شهرستان فارسان افزود: چون شهرستان فارسان در وضعیت قرمز است گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ در شهرستان کاملا تعطیل هستند و با سرکشی‌هایی که امروز انجام گرفت مردم محدودیت‌ها را به طور کامل رعایت کرده بودند.

وی اظهار داشت: در بحث ترددها نیروی انتظامی شهرستان در ۳ نقطه‌ ورودی شهرستان برای کنترل ورود و خروج و اعمال محدودیت‌ها مستقر است و از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح نیز محدودیت‌های تردد اعمال می‌شود.

طاهری با بیان اینکه برای حضور کارکنان دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی انجام شده است، عنوان کرد: محدودیت‌های حضور در آرامستان‌ها نیز به همه‌ نقاط شهری و روستایی شهرستان اعلام شده است.

فرماندار فارسان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته نیز محدودیت حضور در آرامستان‌ها اعمال شد و حضور مردم در آرامستان‌ها ۵۰ درصد کاهش یافت.

وی افزود: آموزش‌ها در فضای مجازی ادامه دارد و آموزش حضوری مدارس، کلیه مراکز تفریحی، مهمان‌سراها و تالارها تعطیل است. خوشبختانه

طاهری در پایان اضافه کرد: در روزهای اخیر به جز چند مورد مراسم عروسی که با آن‌ها برخورد قضایی صورت گرفت مراسم دیگری با تجمع بالا برگزار نشده است.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول