اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار سلیمانی: گروه‌های جهادی بسیج یگان‌های عملیاتی تفکر مدیریت جهادی هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروه‌های جهادی بسیج یگان‌های عملیاتی تفکر مدیریت جهادی هستند.

سردار سلیمانی: گروه‌های جهادی بسیج یگان‌های عملیاتی تفکر مدیریت جهادی هستند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین بعد از ظهر امروز (شنبه) در رویداد ملی «رسم جهاد» که به صورت ویدئوکنفرانس در ۳۲ استان کشور برگزار شد با تبریک ایام هفته بسیج، اظهار داشت: شجره طیبه الهی بسیج به تعبیر رهبر معظم انقلاب از سوی خداوند متعال به قلب پاک امام راحل راه پیدا کرد و این نهال امروز بعد از چهل و یک سال بعنوان یک شجره طیبه تنومند در خدمت ملت مقاوم ایران اسلامی قرار دارد.

وی افزود: هدف جلسه امروز تحقق یکی از مطالبات رهبرمعظم انقلاب یعنی گسترش چتر تلاش جهادی بسیج در جامعه است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه شیوه مدیریت جهادی یکی از اندیشه‌های ناب رهبر معظم انقلاب است، گفت: گروه‌های جهادی بسیج یگان‌های عملیاتی راهبرد مدیریت جهادی در سطح ایران اسلامی و حتی در سطح کشورهای اسلامی هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: تقویت و گسترش گروه‌های جهادی اولویت سازمان بسیج مستضعفین است و تمام تلاشمان این است که تدابیر رهبر معظم انقلاب در راه بارور شدن شجره طیبه بسیج بکار گرفته شود.

وی یکی از مهمترین اقدامات سال ۹۹ بسیج و بلکه اساسی ترین اقدام بسیج در سال ۹۹ را اجرای طرح تکمیلی مقابله با کرونا تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و تاکید کرد: بحمدالله گروه‌های جهادی در زمینه اجرای این طرح گوی سبقت را از دیگر دستگاه‌های متولی ربوده‌اند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر در آیین رسم جهاد در چهار مرحله در دوره های توانمندسازی شرکت خواهند کرد، عنوان کرد: انتظار و تدبیر رهبر انقلاب بر این است که تفکر جهادی بین جوانان عزیز نهادینه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در بیانیه گام دوم معظم له چهار راهبرد محوریت جوانان، امید به آینده، جهش در پیشرفت و مدیریت جهادی را عامل تحقق دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی مطرح می کنند و بسیج بعنوان تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی وظیفه سازماندهی مردم برای نقش آفرینی آنها را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول