اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رحمتی: داور اصرار داشت بازی در این زمین برگزار شود/ علم قطع شدن باران را ندارم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: احتمال مصدومیت بازیکنان وجود داشت و داور اصرار کرد بازی برگزار شود ولی از دقیقه 22 تصمیم گرفتند انجام نشود.

رحمتی: داور اصرار داشت بازی در این زمین برگزار شود/ علم قطع شدن باران را ندارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مهدی رحمتی بعد از لغو دیدا شهرخودرو و پیکان اظهار داشت: ما قبل از بازی از زمین بازدید کردیم وکاملا آب در زمین جمع شده و مشخص بود که بعد از 20 دقیقه نمی شود در این زمین فوتبال بازی کرد. متاسف هستم که به هر شکل ممکن و برای اینکه حرفمان را عملی کنیم یک زمین خوب را خراب کردند.

وی افزود: بدترین اتفاق این بازی خراب شدن این زمین بود. امیدوارم پیکان بتواند تا آخر بازیها بتواند در اینجا میزبانی کند. در بازی امروز احتمال مصدومیت بازیکنان وجود داشت و داور اصرار کرد بازی برگزار شود ولی از دقیقه 22 تصمیم گرفتند بازی انجام نشود.

سرمربی تیم شهرخودرو در پاسخ به این سوال که آیا بازی فردا برگزار می شود یا خیر گفت: من نه علم این را دارم که بدانم باران بند می آید و نه علم این را دارم که بدانم چمن درست می شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول