اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پاسخ شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه به پزشک منتقد

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه به انتقادهای پزشک متخصص بیمارستان دهدشت در خصوص کمبودهای درمانی این مرکز واکنش نشان داد.

پاسخ شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه به پزشک منتقد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، گلایه‌های پزشک متخصص بیمارستان دهدشت از کمبودها و مشکلات درمانی واکنش شبکه بهداشت ودرمان شهرستان را در پی داشت.

 مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه در این خصوص نوشت:از آغازین روزهای شیوع ویروس کووید ۱۹ در برخی مناطق کشور، نخستین جلسات درون بخشی و برون بخشی به جهت مقابله با این اپیدمی در شهرستان کهگیلویه تشکیل و نسبت به تامین، تجهیز و  بکارگیری تمامی ظرفیت‌های بخش‌های بهداشت ودرمان شهرستان و پیش بینی‌های لازم در این زمینه اقدامات مقتضی صورت گرفت.

 به تناسب شیوع این بیماری و با تدابیر پیش بینی شده مسئولان حوزه سلامت شهرستان و استان به ویژه شخص ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین مربوطه در بخش‌های بهداشت و درمان و طی ارتباط مداوم شبانه روزی با مدیریت شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه، علاوه بر تامین تجهیزات معمول و ابتدایی و حتی تجهیزات پیشرفته،دامنه پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت نیز با افزایش بیماران کرونایی، افزایش قابل توجهی یافت که ایجاد  آی‌سی‌یو ویژه بیماران کرونایی با 10تخت فعال و تمامی تجهیزات به روز شده آن علاوه بر بخش‌های کرونایی خود گواه این مدعاست.

به اذعان متخصصان و کارشناسان حوزه سلامت شهرستان بویژه کارشناسان اپیدمیولوژی بیماری کرونا، تشکیل بیش از 17 جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا با بیش از ۱۷۰مصوبه کارشناسی شده و همکاری‌های بین بخشی در این راستا، از شیوع افسار گسیخته این بیماری به جد پیشگیری نمود.

لذا نادیده انگاشتن این حجم وسیع فعالیت‌ها و زحمات خادمان مردم در دستگاههای مختلف اداری و تشکل‌های مردم نهاد  وبخش خصوصی با اظهار نظرهای غیر واقع بینانه نه تنها مشکلی را در این زمینه مرتفع نخواهد کرد بلکه موجبات تشویش افکار  و اذهان عمومی را فراهم نموده که این امر در این برهه زمانی حساس مقابله با اپیدمی کووید ۱۹ به صلاح جامعه نخواهد بود.

در ادامه این متن آمده است:پزشک محترمی که در این خبر به کمبودهای بخش درمان در مواجهه با  بیماری کرونا اذعان دارد، خود متولی این بخش در چند ماهه نخست شیوع این بیماری بوده لذا پیش بینی‌های  لازم به جهت تجهیزاتی بر عهده نامبرده بود و اگر کمبود تجهیزاتی در این زمینه بوده متوجه او می باشد هر چند با درایت سرپرست جدید بیمارستان و پی گیری‌های مدیریت شبکه خوشبختانه این تمهیدات در اسرع وقت اندیشیده و مرتفع شده است.

بدهی‌ها و معوقات پزشکان، کادر درمان و پرسنل بیمارستان نیز با درایت و پیگیری‌های مستمر مدیریت شبکه و بیمارستان و تعاملات صورت گرفته با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان بخشی پرداخت شده و بخشی نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد و همچنین با همکاری ویژه ریاست محترم دانشگاه دومین متخصص عفونی در بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت آغا  به کار نموده است.

در این روز های سخت مقابله با بیماری کرونا به خصوص در بخش درمان شهرستان با محوریت بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت می‌بایست از ظرفیت کادر درمان این بیمارستان به نحو مطلوب استفاده شود که در این راستا اخیرا پزشک نامبرده در متن خبر برای اولین بار در لیست پزشکان معالج بیماران کرونایی قرار گرفت، که حواشی مطرح شده در این خبر، واکنش نامبرده نسبت به وظیفه محوله به وی می باشد.

به گزارش فارس، انتقادهای محمدطاها خادمی پزشک متخصص و رئیس سابق بیمارستان امام خمینی دهدشت امروز با عنوان «گلایه‌های تند یک پزشک از مسوولان علوم پزشکی/از وضعیت کادر درمان دهدشت اطلاع دارید؟» اینجا انعکاس داده شد.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول