اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نکات آماری سپاهان و ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ/ هفته تساوی برای اصفهانی‌ها

سپاهان در هفته دوم توانست پیروز میدان شود، سبز پوشان دومین تساوی خود را در لیگ به دست آوردند.

نکات آماری سپاهان و ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ/ هفته تساوی برای اصفهانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دوم لیگ برتر فوتبال با پنجشنبه ، جمعه و شنبه ۲۹، ۳۰ و ۳۱ آبان ماه برگزار شد که طلایی‌پوشان اصفهان توانستند آلومینیوم اراک را ۱ بر صفر شکست دهند، ذوب‌آهن دیگر تیم اصفهانی حاضر در لیگ برتر نیز مقابل ماشین‌سازی تبریز به تساوی ۱ بر ۱ رسید.

تیم سپاهان با توجه به شکستی که در هفته اول مقابل گل گهر سیرجان داشت پا به این دیدار گذاشت و توانست در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش‌جهان تیم آلومینیوم اراک را با نتیجه ۱ بر صفر شکست دهد و اولین برد خود را در لیگ برتر تجربه کند.

آلومینیوم اراک که دومین بازی خود را در فصل جدید با شکست پشت سر گذاشت به تصمیمات داور در این بازی اعتراضات زیادی انجام داد  که در این رابطه دو کارشناس داوری نظر خود را اعلام کردند.

رود نیل و حیدر سلیمانی دو کارشناس داوری  گل شهباززاده و اخراج بازیکن تیم آلومینیوم را کاملا صحیح اعلام کردند و با عبدالنبی‌پور خلف هم عقیده بودند که این نشان دهند اعتراضات بی‌دلیل رسول خطبیبی به تصمیمات داور است.

اصفهانی‌ها در مقابل آلومینیوم اراک مالکیت بازی را در دست داشتند و توانستند ۶۳ درصد توپ را در اختیار داشته باشند که این مورد نشان می‌دهند شاگردان محرم نویدکیا بازی را در دست داشته اند، ۸۹ درصد از ۶۰۵ پاس سپاهانی‌ها در این بازی صحیح اعلام شده است.

همچنین طلایی پوشان ۱۲ شوت به سمت دروازه اراکی‌ها داشته‌اند که تنها ۲ ضربه در چارچوب دروازه گوهری بوده است؛ سجاد شهباززاده ۳ شوت و ۱ گل و کسب امتیاز ۷.۵۱ از متریکا بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

تصمیم سخت‌گیرانه داور برای ذوبی‌ها

ذوب‌آهن نیز که بازی گذشته خود را مقابل فولاد با تساوی پشت سر گذاشته بود روز جمعه در تبریز میهمان ماشین‌سازی بود که سبز‌پوشان توانستند در لحظات پایانی، این دیدار را با تساوی ۱ بر ۱ به پایان برسانند. این دیدار با اخراج دقیقه ۲ وحید محمدزاده آغاز شد که کادر فنی ذوب‌آهن به این تصمیم بسیار معترض بودند که در ادامه سه کارشناس داوری در این باره نظر خود را اعلام کردند.

 حیدر سلیمانی: اخراج مدافع سخت‌گیرانه بود، اما داور تصمیم درستی گرفت زیرا مدافع امکان رسیدن به مهاجم را نداشت اما قبل از خطای بازیکن ذوب‌آهن، مهاجم تیم ماشین‌سازی توپ را با دست خود لمس می‌کند که این صحنه از دید داور دور ماند.

نوذر رودنیل: داور سخت‌گیرانه تصمیم گرفت و از نظر من مهاجم ماشین‌سازی مدافع تیم حریف را گرفت.

‎سعید مظفری زاده: تصمیم داور عجیب و سخت‌گیرانه بود چون مهاجم ماشین‌سازی تعادل لازم را ندارد و صاحب توپ نیست و برخورد مدافع با مهاجم طبیعی بوده است و داور در این صحنه تصمیم اشتباه گرفته است وربه غلط بازیکن ذوب‌آهن اخراج شد.

با توجه به نظر کارشناسان اخراج محمدزاده یک تصمیم سختگیرانه بوده است و داور متاسفانه در این صحنه دچار اشتباه شده و با یک تصمیم نادرست مدافع ذوب‌آهن را از میدان اخراج کرده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول