اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گروسیان: پنالتی پرسپولیس درست نبود/فلاح زاده: با اشتباه داوری باختیم

دروازه‌بان های اصلی و ذخیره نفت آبادان پس از پایان بازی با پرسپولیس اشتباه داوری را عامل باخت تیم شان دانستند.

گروسیان: پنالتی پرسپولیس درست نبود/فلاح زاده: با اشتباه داوری باختیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرزین گروسیان درباره شکست یک بر صفر صنعت نفت مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود اما به نظر من که در دو قدمی صحنه پنالتی بودم، آن حرکت خطا نبود. البته به نظر داور احترام می‌گذاریم و امیدوارم از دیدارهای بعدی این موضوع تکرار نشود.

دروازه بان تیم صنعت نفت درباره کیفیت زمین ورزشگاه آزادی توضیح داد:  با وجود اینکه روی چمن قبل از شروع بازی پلاستیک گذاشته بودند اما با توجه به بارندگی، زمین سُر بود. هرچند باید این چمن بلند کوتاه تر می‌شد امابه دلیل به شرایط بارندگی نمی شد کار خاصی هم انجام داد.

همچنین حامد فلاح زاده هم درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما خوب بازی کرد اما متاسفانه با یک اشتباه داوری نتیحه را به پرسپولیس واگذار کردیم. در صحنه پنالتی داور خیلی سختگیرانه و زود تصمیم گرفت.

دروازه بان ذخیره صنعت نفت خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم اگر اکبریان با کمک‌هایش مشورت می کرد، می توانست تصمیم خود را برای پنالتی برگرداند اما گرفتن این پنالتی سبب شد نتیجه بازی را به به پرسپولیس بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول