اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دست رد ایالت میشیگان به ترامپ

نمایندگان جمهوریخواه ایالت میشیگان که روز گذشته در کاخ سفید با رئیس جمهور مستقر دیدار داشتند اعلام کردند هنوز هیچگونه اطلاعاتی که بتواند نتیجه انتخابات در این ایالت را تغییر دهد بدست نیاورده‌اند.

دست رد ایالت میشیگان به ترامپ

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نمایندگان جمهوری خواه ایالت میشیگان که عصر جمعه با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار داشته‌اند اعلام کردند که هیچ شواهدی برای تغییر این واقعیت پیدا نکرده‌اند که «جو بایدن» پیروز انتخابات در این ایالت نبوده است.

«مایک شیرکی» رهبر اکثریت جمهوری خواه سنای این ایالت و «لی چاتفیلد» رئیس مجلس نمایندگان این ایالت در بیانیه مشترکی پس از دیدار با رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند: «ما هنوز از هرگونه اطلاعاتی که بتواند نتیجه انتخابات در میشیگان را تغییر دهد مطلع نشده‌ایم و همانطور که در سرتاسر این انتخابات گفته‌ایم ما از قانون تبعیت خواهیم کرد و از روند عادی در خصوص الکتورهای میشیگان پیروی می‌کنیم.»

شبکه خبری سی‌ان‌ان با اشاره به این بیانیه اعلام کرد که این موضع نمایندگان ایالت میشیگان ضربه دیگری به ترامپ به شمار می‌آید که به دنبال تغییر نتیجه انتخابات در این ایالت بوده است.

از سوی دیگر خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی وزیر داخلی ایالت میشیگان اعلام کرده که قضات این ایالت اتهام‌های وارد شده درباره بروز تقلب گسترده در انتخابات این ایالت را بی‌اساس اعلام کرده‌اند.

برآورد رسانه‌های آمریکا از نتیجه غیررسمی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت میشیگان حاکی است جو بایدن با کسب ۵۱ در صد در برابر ۴۸ درصد آرا با ۱۵۴ هزار رأی اختلاف در برابر ترامپ پیروز شده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول