اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انهدام بزرگترین شبکه مشروبات الکلی دست‌ساز در قشم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از انهدام بزرگترین شبکه سازمان یافته تهیه، تولید، بسته‌بندی و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز توسط پاسداران گمنام این ارگان در قشم خبر داد.

انهدام بزرگترین شبکه مشروبات الکلی دست‌ساز در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ محمد سالاری صبح امروز در جمع خبرنگاران از انهدام بزرگترین شبکه سازمان یافته تهیه، تولید، بسته‌بندی و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز توسط پاسداران گمنام این ارگان در قشم خبر داد.

وی افزود: این شبکه سازمان یافته با رصد اطلاعاتی و کار عملیاتی پاسداران گمنام سپاه ناحیه قشم شناسایی و با دستور قضایی دادستان شامگاه امشب منهدم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: در این کارگاه که در غرب جزیره قشم فعال بود، بیش از  10 هزار و 380 لیتر مشروبات الکلی دست‌ ساز به همراه ابزار آلات ساخت مشروبات الکلی کشف و ضبط گردید.

سالاری ادامه داد: چهار متهم در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان قشم تحویل شدند.

وی با هشدار به واردکنندگان، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی از برخورد قاطع و جدی سپاه با جرائم سازمان‌یافته در سطح شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول