اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جذب و توزیع 7 هزار و 100 تن کالاهای اساسی برای تنظیم بازار و حمایت از مردم

معاون امور بازرگانی سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تنظیم بازار و حمایت از مردم ، جذب و توزیع 7 هزار و 100 تن کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، مرغ و شکر در حال انجام است.

جذب و توزیع 7 هزار و 100 تن کالاهای اساسی برای تنظیم بازار و حمایت از مردم

 محمد رفیع سلطانزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در حال حاضر به جهت حمایت از مردم و تنظیم دربازار ، جذب و توزیع روغن، برنج،شکر،مرغ جمعا"  به وزن  7 هزار و 100 تن در حال انجام است.

وی افزود: روند توزیع این اقلام اساسی در 80 نقطه در شهرستان زاهدان و در سایر شهرستانها  نیز بر اساس اطلاع رسانی های انجام شده به مردم استان ادامه دارد.

سلطانزاده خاطرنشان کرد: طی انجام طرح توزیع اقلام اساسی گشت های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت  و بازرسان اصناف نیز برقرار است و تمامی فرآیند توزیع اقلام اساسی تحت نظارت بازرسان انجام می گیرد.

وی گفت: هم استانیهای عزیز می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی ،کم فروشی وتقلب ، احتکار ، انبارهای بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره 124 ستادخبری سازمان در طول شبانه روز ( ازساعت 6صبح الی 13 و 16 الی 19 پاسخگویی اپراتور واز ساعت 19 به بعد از طریق تلفن پیامگیر ویا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری بصورت حضوری وکتبی گزارشات خود را ارائه نمایند وپس از اخذ گزارش ، بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی واعلام نتیجه گزارش ( متخلف – غیرمتخلف) نموده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

گفتنی است: هم استانیهای عزیز می توانند از طریق پورتال سازمان به آدرسcppo.mimt.gov.ir نیز گزارشات خود را ثبت که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی از طرف بازرسین است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول