اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مرحله سوم رزمایش کمک به نیازمندان اجرایی می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مرحله سوم رزمایش کمک به نیازمندان اجرایی می‌شود.

مرحله سوم رزمایش کمک به نیازمندان اجرایی می‌شود

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن قدردانی از اندیشه زیبای مردم نوع‌دوست استان در کمک‌های مادی و معنوی خود در مراحل اول و دوم این رزمایش اظهار کرد: دغدغه سفره آسیب دیدگان از کرونا باعث شد تا خیران و نیکوکاران و آحاد مردم استان پای‌کار بیایند و با وحدت، همدلی، انسجام و از خود گذشتگی خود در لبیک به فرمان‌ها رهبر معظم انقلاب  مبنی بر  «کمک مؤمنانه به مردم انقلابی‌گری واقعی است»  همچون روزهای دفاع مقدس حماسه‌ساز شده و برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی گفت: مرحله سوم رزمایش ایران همدل با هدف تأمین جهیزیه برای نوعروسان، تهیه لوازم و پک‌های بهداشتی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج ، تهیه تبلت و گوشی هوشمند و سایر ملزومات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان و دانشجویان و کمک به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا بصورت تخصصی در استان زنجان اجرایی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه هدف از اجرای رزمایش مرحله سوم ایران همدل  کمک به تأمین بخشی از ملزومات نیازمندان است، افزود: قرار است در این مرحله کمک‌ها تخصصی‌تر شود و سعی خواهد شد خانواده‌هایی که آسیب بیشتری از ویروس منحوس کرونا در زمینه کسب وکار و یا  پرداخت اجاره به دلیل مشکلات اقتصادی ناتوان هستند با حمایت خیرین و نیکوکاران بخشی از نیازهای آنان را برطرف کنیم.

صفری ادامه داد: از رویکردهای جدی کمیته امداد توجه به مسائل فرهنگی با تکیه ‌بر ارتقای سطح فکری، فرهنگی، تحصیلی و  مشاوره‌ای است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در این راستا تأمین امکانات و تجهیزات آموزش الکترونیکی مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان همچون تبلت و گوشی هوشمند یکی از ضروریات مددجویان است که سعی خواهد شد در مرحله سوم رزمایش با هم‌افزایی کمک‌های خیرین و نیکوکاران و آحاد مردم نوع‌دوست استان، تعداد بیشتری از نیازمندان مورد حمایت به سامانه شاد متصل و دل آنان نیز شاد شود.

وی به ظرفیت مراکز نیکوکاری و بهره‌گیری مؤثر از فرصت‌های خلق‌شده از طریق این مراکز در حوزه توسعه فعالیت‌های این نهاد در راستای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان اشاره کرد و افزود: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت مطلوب این مراکز بسیاری از مشکلات نیازمندان در زمینه‌های درمانی و تامین جهیزیه و لوازم آموزش مجازی دانش‌آموزان توسط این مراکز قابل حل است.

صفری به استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری  به‌خصوص  در برنامه‌های تخصصی تاکیدکرد و گفت: ایجاد مراکز تخصصی به شدت باید مورد توجه قرار گیرد.

نادری با قدردانی از مردم نیک‌اندیش و خیر استان یادآور شد: هم استانی‌های سخاوتمند می‌توانند با پیوستن به «مرحله سوم کمک مؤمنانه و رزمایش «ایران همدل»، کمک‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به همین منظور به شماره کارت ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷  و یا از طریق شماره‌گیری کد مهربانی  #۰۲۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه در این پویش معنوی  شرکت کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول