اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بارش برف و باران محورهای خراسان رضوی را لغزنده کرد/ ۱۳۹ مورد جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهرهای قرمز

جانشین فرماندهی پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه کلیه محورهای استان به خاطر ریزش برف و باران لغزنده است، از ۱۳۹ مورد جریمه یک میلیون تومانی رانندگانی که طی ۲۴ ساعت گذشته قصد ورود به شهرهای قرمز خراسان رضوی را داشته اند خبر داد.

بارش برف و باران محورهای خراسان رضوی را لغزنده کرد/ ۱۳۹ مورد جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهرهای قرمز

سرهنگ حسین میش مست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر محور چناران به قوچان، قوچان به درگز، مشهد به سرخس در گردانه مزداوند، مشهد به نیشابور در گردنه شریف آباد، مشهد به تربت حیدریه و رباط سفید ریزش برف و لغزندگی را شاهد هستیم و در بقیه محورها نیز بارش باران به همراه لغزندگی مشاهده می‌شود اما هیچ انسدادی در سطح محورهای خراسان رضوی نداریم.

جانشین فرماندهی پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه به خاطر محدودیتهای کرونایی تردد ترافیک در سطح جاده ها سبک و روان است.

وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته در اجرای این محدودیت‌ها در ورودی شهرهای خراسان رضوی، هزار و 955دستگاه خودرو برگشت داده شده اند و 2 هزار و 217 مورد نیر تذکر لسانی دریافت کرده‌اند، گفت: برای 23 نفر از رانندگان که با پلاک غیربومی وارد شهرهایی با وضعیت نارنجی کرونا شدند جریمه 500هزار تومانی و 139 مورد نیز از طریق جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شدند که این افراد با پلاک غیربومی قصد ورود به شهرهای قرمز را داشتند.

میش مست گفت: طی شبانه روز گذشته چهار فقره تصادف جرحی با چنج مجروح از سطح جاده های خراسان رضوی گزارش شده است.

طبق تصمیم ستاد ملی کرونا، از اول آذر ماه به مدت دو هفته محدودیت‌هایی در مناطق دارای وضعیت قرمز و نارنجی از نظر شیوع کرونا اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول