اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیش بینی شبی سرد و مه گرفته برای خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از کاهش محسوس دمای هوا طی امشب خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در بیشتر نقاط استان شاهد بارندگی بودیم و بیشترین میزان این بارندگی از ایستگاه هواشناسی تربت حیدریه به میزان ۱۲.۷ میلی‌متر ثبت شده است.

پیش بینی شبی سرد و مه گرفته برای خراسان رضوی

زهرا آهنگر‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان طی ۲۴ ساعته گذشته اظهار کرد: خوشبختانه در بیشتر نقاط استان بارش باران و برف را داشتیم و بیشترین بارش در بین ۱۸ ایستگاه هواشناسی خراسان رضوی از تربت حیدریه با میانگین۱۲.۷ میلی‌متر بارش گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هوا شناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین ارتفاع بارش برف در ایستگاه آب‌و‌هواشناسی فرودگاه مشهد به میزان سه سانتیمتر و بعد از آن کلات با حدود دو سانتیمتر ثبت شده است.

وی افزود: بیشترین سرعت وزش باد در استان نیز به بجستان با سرعت حدود ۴۷ کیلومتر بر ساعت اختصاص داشته است.

آهنگر‌زاده اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف و باران و همچنین کاهش دید افقی در سطح محورهای خراسان رضوی وجود دارد و انتظار داریم این بارش‌ها تا اواخر وقت امروز ادامه داشته باشد هر چند که از ساعات بعد از ظهر از میزان بارش‌ها کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص وضعیت آب‌و‌هوایی حاکم بر استان عنوان کرد: پدیده آب‌و‌هوایی غالب برای امشب مه است که به طور گسترده‌ای در اکثر نقاط استان اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: امروز شاهد کاهش محسوس دما در قالب نقاط استان خواهیم بود که این روند کاهش دما امشب نیز ادامه دارد و انتظار داریم امشب نسبت به شب گذشته هوای سرد‌تری را در استان داشته باشیم.

آهنگرزاده تصریح کرد: برای فردا در طول روز شاهد افزایش موقتی دما خواهیم بود.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول